ثبت‌نام ۱۵۴ نفر در مسابقات قرآن هفته قرآن و عترت لرستان
کد خبر: 3765407
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

ثبت‌نام ۱۵۴ نفر در مسابقات قرآن هفته قرآن و عترت لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ یکی‌ از بخش‌های هفته قرآن و عترت لرستان برگزاری مسابقات قرآن در شش رشته برای بانوان و آقایان است، که در این قسمت تاکنون ۱۵۴ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 154 نفر در مسابقات قرآنی هفته قرآن و عترت لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، یکی‌از بخش‌های هفته قرآن و عترت استان لرستان برگزاری مسابقات قرآنی در شش رشته برای بانوان و آقایان است، که در این قسمت تاکنون 154 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.
بنابراین گزارش؛ مسابقات قرآنی هفته قرآن و عترت استان لرستان، در شش رشته و با همکاری گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان لرستان، در قالب هفته قرآن و عترت لرستان برگزار می‌شود.

این مسابقات در رشته‌های قرائت قرآن کریم ویژه برادران، ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه خواهران، مسابقات شفاهی حفظ جزء یک تا پنج بانوان و آقایان ویژه افراد زیر 15 سال و مسابقات شفاهی حفظ قرآن کریم جزء 10 تا 20 بانوان و آقایان، برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند جهت ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به آدرس qlr.farhang.gov.ir و یا به سایت قرآنی مساق به آدرس masaq.ir مراجعه نمایند، زمان و مکان برگزاری آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود هفته قرآن و عترت لرستان، 22 لغایت 28 دی‌ماه سال‌جاری، با برگزاری 14 جشنواره فرهنگی، هنری و قرآنی و همچنین مسابقات قرآنی در شش رشته و رده‌های سنی مختلف، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha