برگزاری 30 یادواره شهدا در بروجرد طی سال‌جاری
کد خبر: 3765418
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

برگزاری 30 یادواره شهدا در بروجرد طی سال‌جاری

گروه اجتماعی ـ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 30 یادواره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.

برگزاری 30 یادواره شهدا در بروجرد طی سال‌جاری

به گزارش ایکنا از لرستان، مجید سوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد، دوشنبه، 28 آبان‌ماه، در نشست خبری با خبرنگاران که در سالن کنفرانس ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: بسیج در همه عرصه‌ها نقش بسزایی دارد.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال‌جاری تا کنون 30 یادواره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده و همچنین اعزام 900 نفر به اردوی راهیان نور از دیگر برنامه‌های اجرا شده در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.
سوری با اشاره به برگزاری برنامه نشاط اجتماعی با هدف ایجاد نشاط و شادابی در پارک‌ها طی سال‌جاری، اظهار کرد: بالغ‌بر 10 هزار نفر روز در این برنامه شرکت کردند و همچنین اجرای برنامه‌های شب شعر و خاطره و برگزاری محافل انس با قرآن نیز از دیگر برنامه‌هایی بوده که اجرا شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با بیان این‌که یکی‌از مهم‌ترین برنامه‌ها در بسیج و سپاه را کمک به رفع محرومیت‌زدایی دانست و افزود: امسال 20 واحد مسکونی برای محرومین ساخته شد و 30 واحد منزل مسکونی نیز بهسازی و نوسازی شد.
وی ساخت دو غسالخانه، بهسازی مساجد و آب‌رسانی به روستا را از دیگر برنامه‌های اجرا شده برشمرد و افزود: امسال همچنین پنج هزار بسته مواد غذایی در بین خانواده‌های محرومین توزیع شده و برای 50 نوعروس نیازمند نیز 50 جهیزیه تهیه شده است.

انتهای پیام

captcha