وقف ۵ قطعه باغ در نورآباد
کد خبر: 3765427
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

وقف ۵ قطعه باغ در نورآباد

گروه اجتماعی ـ واقف بروجردی پنج قطعه باغ خود به ارزش چهار میلیارد تومان را با هدف امورات فرهنگی و مذهبی مسجد بلال شهرک امام خمینی نورآباد و همچنین کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت وقف کرد.

وقف نورآباد

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام احمدوند، مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان نورآباد، عصر دوشنبه، 28 آبان در جمع خبرنگاران گفت: حجت‌الاسلام شیخ محمدمحمدی، نماینده دوره‌های دوم، چهارم، ششم و هشتم مجلس شورای اسلامی، پنج قطعه باغ خود به ارزش چهار میلیارد تومان را با هدف امورات فرهنگی و مذهبی مسجد بلال شهرک امام خمینی نورآباد و همچنین کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت وقف کرد.
وی ادامه داد: نورآباد یکی‌از شهرستان‌های محروم کشور است که از امکانات خوبی برخوردار نیست و این وقف یکی‌از وقف‌های شاخص در این شهرستان است چراکه تاکنون چنین وقفی صورت نگرفته است.
مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نورآباد تصریح کرد: خوشبختانه با این اقدام خداپسندانه توسط این خیر دیگران نیز نسبت به اهمیت وقف شناخت پیدا کرده و انتظارداریم که وقف‌های جدید دیگری در این شهرستان صورت بگیرد.
حجت‌الاسلام محمدی واقف خیراندیش گفت: اموال خود را برای رضای خدا وقف کردم چون وقف کار حسنه ای است که بسیار فضیلت دارد وبرای همیشه ماندگار است.
نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید براهمیت وقف گفت: توصیه می‌کنم که دیگران نیز با وقف کردن اموال خود به این سنت حسنه عمل کنند تا ضمن بهره بردن از اجر معنوی آن سایرین نیز از برکات آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

captcha