رسانه‌ ملی در انتقال پیام دینی ابتکار به خرج دهد
کد خبر: 3765472
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱

رسانه‌ ملی در انتقال پیام دینی ابتکار به خرج دهد

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به‌کارگیری ابتکار و خلاقیت در انتقال پیام دینی موجب غنی‌تر شدن برنامه‌های رسانه ملی می‌شود.

رسانه‌ ملی در انتقال پیام دینی ابتکار به خرج دهدبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم‌ دولابی 28 آبان‌ماه در دیدار مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز زنجان، اظهار کرد: برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان با توجه به شرایط امروز جامعه و سنگینی رسالت انتقال پیام، قابل قبول و تأثیرگذار است.
وی رسالت رسانه دینی را تعلیم و تربیت و تبیین سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: به‌کارگیری ابتکار و خلاقیت در انتقال پیام دینی موجب غنی‌تر شدن برنامه‌های رسانه ملی می‌شود.
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری، تبیین بی‌اعتمادی به نظام سلطه را از دیگر وظایف صدا و سیما برشمرد و گفت: واقعیت این است که نباید به اروپا و آمریکا اعتماد کرد.
وی با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بر تبیین و ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد و افزود: اعتماد مردمی مهم‌ترین سرمایه شبکه استانی اشراق بوده که استفاده از این ظرفیت در پررنگ کردن مسائل معنوی و معارفی حائز اهمیت است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز رسالت و رویکرد دین، اخلاق، امید و آگاهی را مطابق منویات مقام معظم رهبری، در صدر اولویت‌های تولیدات صدا و سیمای مرکز زنجان برشمرد.
سیدمحسن لطیفی با اشاره به اینکه پارسال 17 درصد تولیدات این مرکز با بیش از ۶۰۰ ساعت برنامه در حوزه معارف بوده است، گفت: در نظر داریم امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، میزان تولید این نوع برنامه‌ها را به 25 درصد برسانیم.
انتهای پیام
captcha