اعلام برنامه کرسی تلاوت نفحات‌القرآن در هفته وحدت
کد خبر: 3765477
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

اعلام برنامه کرسی تلاوت نفحات‌القرآن در هفته وحدت

گروه جلسات و محافل ــ پنج کرسی‌ تلاوت توسط نفحات‌القرآن طی هفته وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ پنج کرسی‌ تلاوت قرآن مؤسسه نفحات‌القرآن طی هفته وحدت با حضور قاریان ممتاز کشورمان برگزار می‌شود.
بر این اساس، 294 امین کرسی تلاوت نفحات القرآن، امشب، ۲۸ آبان‌ماه با تلاوت سیدمحمد حسینی‌پور، قاری ممتاز و با بیان تفسیر آیات توسط محمود نوروزی در مسجد خلیل‌الله واقع در نارمک، خیابان شهید مدنی، روبروی مترو جانبازان بعد از اذان مغرب و عشا برگزار می‌شود.
295‌امین کرسی این مؤسسه، سه‌شنبه، ۲۹ آبان‌ماه با تلاوت مسعود سیاف‌زاده، قاری ممتاز کشورمان در مسجد امام حسین(ع) واقع در خیابان شریعتی، خیابان زرگنده برگزار خواهد شد.
در ادامه این کرسی‌ها، ۲۹۶ امین محفل قرآنی نفحات‌القرآن، شنبه، سوم آذرماه، همزمان با شب میلاد رسول گرامی اسلام(ص) و امام صادق(ع) از اذان مغرب و عشا با تلاوت جعفر فردی، قاری بین‌المللی کشورمان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در نعمت‌آباد، خیابان نور؛ کوچه ۲۳ برگزار می‌شود.
297 امین کرسی تلاوت قرآن نیز، یکشنبه چهارم آذرماه پس از نماز مغرب و عشا با تلاوت شهاد زمانی و محمدرضا حاتمی، قاری ممتاز کشورمان در مسجد‌النبی(ص) میدان هفت حوض برپا می‌شود.
همچنین کرسی تلاوت ۲۹۸ نفحات‌القرآن، دوشنبه، چهارم آذرماه در مؤسسه امام سجاد(ع) واقع در سیدنی استرالیا با تلاوت پنج قاری مصطفی طاهری، عبدالقادر علیزاده، تقی سعدی، مصطفی العشی و مرتضی صابری برگزار خواهد شد. این پنجمین کرسی تلاوت نفحات در کشور استرالیا است.
یادآور می‌شود، در این کرسی‌های تلاوت قرآن، برگه‌های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعان توزیع می‌شود. همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا می‌شود.
همچنین طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد نیز برگزار می‌شود. طی این طرح دفترچه‌های حفظ موضوعی میان داوطلبان توزیع می‌شود و سپس به صورت هفتگی از میزان پیشرفتشان سؤال می‌شود. سپس در پایان هرفصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز دیگر اهدا می‌شود.
همچنین پخش زنده کرسی‌ها از‌ طریق نرم‌افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه‌نگار است که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره‌مند شوند.
علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳ روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.
انتهای پیام

captcha