74 درصد زنان البرزی به سن فعالیت اقتصادی رسیده‌اند
کد خبر: 3765489
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸

74 درصد زنان البرزی به سن فعالیت اقتصادی رسیده‌اند

گروه اقتصادی- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: 36 درصد از جمعیت استان را زنان تشکیل می‌دهند که 74 درصد از این جمعیت به سن فعالیت اقتصادی رسیده‌اند.

74 درصد زنان البرزی به سن فعالیت اقتصادی رسیده‌اند

به گزارش ایکنا از البرز، مریم اسماعیلی‌فرد، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز، 28 آبان در دیدار با زنان کارآفرین البرز که با حضور معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده در استانداری البرز برگزار شد، اظهارکرد: البرز در حوزه بانوان از پتانسیل بالایی برخوردار است؛ 49.36 درصد از جمعیت استان را زنان تشکیل می‌دهند که 74 درصد از این جمعیت در سن فعال اقتصادی قرار دارند.
وی افزود: استان البرز رتبه ۱۲ را از نظر زنان سرپرست خانوار دارد و همچنین رتبه یک را از نظر جمعیت زنان فعال اقتصادی به‌خود اختصاص داده است.
اسماعیلی‌فرد در ادامه گفت: مدیران عالی استان از زنان کارآفرین در حوزه‌های تولیدی، کشاورزی و صنایع دستی به خوبی حمایت می‌کنند که این می‌تواند در پیشبرد امور موثر باشد.
اسماعیلی‌فرد در پایان به انتخاب معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز به عنوان سرپرست استانداری نیز اشاره و خاطرنشان کرد: اینکه اولین جلسه آقای شهبازی در سمت سرپرست استانداری به امور بانوان اختصاص دارد جای خرسندی است و امیدواریم در این مسیر بتوانیم سهمیه 30 درصدی زنان در پست‌های مدیریتی را محقق کنیم.
انتهای پیام

captcha