رونق اشتغال در گرو حمایت از تولید داخلی
کد خبر: 3765500
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵

رونق اشتغال در گرو حمایت از تولید داخلی

گروه اقتصادی- مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: یکی از راه‌های گذر از مشکلات اقتصادی موجود و دستیابی به توسعه همه جانبه و اشتغال پایدار حمایت مردم از تولید محصولات داخلی است.

رونق اشتغال در گرو حمایت از تولید داخلی

حجت الاسلام سیدعباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، 28 آبان در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و اقتصادی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: تولیدکنندگان برای اینکه بتوانند در بازار حضور فعالی داشته باشند باید سعی کنند کیفت محصولات خود را بالا برده و به استانداردها نزدیک کنند.
وی ادامه داد: یکی از راه‌های گذر از مشکلات اقتصادی موجود و دستیابی به توسعه همه جانبه و اشتغال پایدار حمایت مردم از تولید محصولات داخلی است.
این مسئول توضیح داد: کیفیت بسیاری از محصولات داخلی از نمونه‌های مشابه خارجی بهتر است ولی باید باور مصرف کالای داخلی در مردم نهایدنه شود تا شاهد رونق بازارداخلی باشیم.
این مسئول گفت: مردم نباید به تبلیغات سویی که برای کالاهای ایرانی صورت می‌گیرد توجه کنند و با خرید محصولات داخلی به توسعه اقتصاد کشور کمک کنند.
مسعودی بیان کرد: در سال حمایت از کالای ایرانی باید از محصولات داخلی استفاده کنیم تا از این طریق سهم خود را در ایجاد اشتغال و رونق فعالیت واحدهای تجاری و صنعتی ادا کرده باشیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز افزود: باید فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی در میان مردم به ویژه نسل جدید نهادینه شود تا درآینده مردم به جای خرید کالای خارجی ترجیح دهند که از محصولات داخلی استفاده کنند.
این مسئول اضافه کرد: اگر بنا باشد فرزندان ما مصرفی بار بیایند و کالای داخلی را قبول نداشته باشند، کشور آینده روشنی نخواهد داشت.
وی گفت: باید انگیزه لازم برای سرمایه‌گذاران جهت راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی ایجاد شود و مانع فرار آن‌ها از استان شویم.
انتهای پیام

 

captcha