البرز؛ بهشت سرمایه‌گذاری خارجی
کد خبر: 3765525
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰

البرز؛ بهشت سرمایه‌گذاری خارجی

گروه اقتصادی- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز از البرز به عنوان بهشت سرمایه‌گذاری خارجی یاد کرد و گفت: امیدواریم این نشست زمینه همکاری دوجانبه بین تجار البرز و افغانستان را بیش از پیش فراهم کند.

البرز؛ بهشت سرمایه‌گذاری خارجی

به گزارش ایکنا از البرز، محمد امین بزازی پور فرشی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز، 28 آبان در نشست مشترک فعالان اقتصادی و تجاری جمهوری اسلامی ایران با جمهوری افغانستان که با محوریت توسعه صادرات غیرنفتی برگزارشد، اظهارکرد: کشور افغانستان دومین بازار هدف برای صادرات محصولات ایران است.
وی افزود: بسیاری از محصولاتی که از ایران به افغانستان صادر می‌شوند، نمونه تولید داخلی هم دارند اما به دلیل کیفیت بالای محصولات ایرانی بازار خواهان خرید محصولات ایرانی است.
این مسئول بیان کرد: افغانستان به دلیل اشتراک فرهنگی و مذهبی با ایران مقصد خوبی برای عرضه محصولات ایرانی است.
بزازی پور فرشی تصریح کرد: برگزاری این نشست در آشنایی تجار کشورافغانستان با پتانسیل‌های البرز بسیار موثر است و امیدواریم این نشست و نمایشگاه زمینه همکاری بیشتر تجار البرزی را با تجار افغانستان فراهم کند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز در پایان از البرز به عنوان بهشت سرمایه گذاری خارجی یاد کرد و گفت: روند توسعه صنعت در این استان سرعت فزاینده‌ای دارد و مبادلات تجاری با البرز قطعا به سود تجار کشور افغانستان خواهد بود.
انتهای پیام

captcha