فعالیت‌های خیرخواهانه آموزشی به آینده فرزندان کشور کمک می‌کند
کد خبر: 3765527
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱

فعالیت‌های خیرخواهانه آموزشی به آینده فرزندان کشور کمک می‌کند

گروه اجتماعی- استاندار کردستان گفت: فعالیت‌های خیرخواهانه آموزشی به آینده فرزندان این سرزمین کمک می‌کند که جا دارد از بنیاد خیریه هاشمی نژاد که در این راستا گام بر می‌دارد تشکر کنیم.

فعالیت‌های خیرخواهانه آموزشی به آینده فرزندان کشور کمک می‌کند

به گزارش ایکنا از کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در مراسم نمادین آغاز احداث مجتمع آموزشی فرهنگی هاشمی‌نژاد که امروز، 28 آبان ماه در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مردم ما دو دسته هستند، دسته اول افرادی که دلشان می‌خواهد کمک کنند اما توان آن را ندارند و دسته دوم افرادی که پول دارند اما دلشان به امور خیریه راضی نمی‌شود.
وی افزود: اقدام بنیاد خیریه هاشمی‌نژاد برای احداث مجتمع آموزشی در استان کردستان جای تقدیر دارد چراکه برای آینده فرزندان این سرزمین تلاش می‌کند.
استاندار کردستان عنوان کرد: با توجه به اینکه بنیاد خیریه هاشمی‌نژاد در عرصه‌های دیگری هم به انجام کارهای خیرخواهانه اقدام کرده است تقاضامندیم که در امور دیگر هم، کردستان را کمک کنند و برای این استان گام بردارند.
وی اعلام کرد: قطعا نام نیک صدرهاشمی‌نژاد به عنوان یک خیر نیک اندیش برای همیشه در اذهان مردم استان کردستان باقی خواهد ماند و قدردان ایشان خواهیم بود.
لازم به ذکر است؛ مجتمع آموزشی فرهنگی شبانه روزی صدر هاشمی نژاد به صورت دو مجتمع پسرانه و دخترانه در زمینی به مساحت 38 هزار مترمربع در سنندج احداث خواهد شد .
انتهای پیام

captcha