استکبار و حق؛ تقابلی به وسعت تاریخ
کد خبر: 3765530
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

استکبار و حق؛ تقابلی به وسعت تاریخ

گروه سیاسی - مقاومت و تقابل با طاغوت و زورگویان در ذات همه انسان‌های آزادیخواه وجود دارد و این آزادگی بارها در طول تاریخ انسان‌ها به وقوع پیوسته است.

استکبار و حق، تقابلی به وسعت تاریخ

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در یادداشتی به بررسی تقابل استکبار و حق پرداخته است که در ادامه متن این یادداشت آمده است:
در طول تاریخ بشریت همواره بین استکبار و حق، تقابل وجود داشته است‌. بدون در نظر گرفتن اعتقادات مذهبی بلکه براساس فطرت و سرشت انسان‌ها، آن‌ها در مقابل ظلم و بی‌عدالتی ایستادگی کرده‌اند و این را برای خود شرافت می‌دانند.
وقتی انسان‌ها جدای از دین و مذهب در برابر جور هزینه می‌دهند که عزت و استقلال خود را حفظ کنند، چگونه می‌شود انسانی دارای اعتقاد پاک اسلام براساس سنت گرانقدر نبوی و سیره تابناک و پرافتخار ائمه اطهار درباره چنین پدیده‌ای بی‌تفاوت باشد؟
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برمبنای اصول مترقی و متمدن انسانی و الهی پایه‌ریزی شده است نمی‌تواند در برابر خواست متجاوزین عالم بدون مسئولیت در کناری بایستد.
همه مردم دنیا بالاخص ملت ایران اسلامی به خوبی می‌دانند که یکی از سرسخت‌ترین دشمنان جمهوری اسلامی آمریکای جهانخوار است، به‌طوریکه بخش عمده از عقب ماندگی‌ها و کمبودها را ناشی از دشمنی بی‌حد و حصر آمریکا می‌دانند.
ملت ما در حافظه تاریخی خود هیچگاه اقدامات ظالمانه این رژیم متجاوز به حقوق دیگران را از یاد نخواهد برد.
اما بسی جای تعجب و تاسف دارد که عده‌ای غرب‌زده خیال می‌کنند با نزدیکی به آمریکا و تن دادن به خواسته‌های نامشروع او که منافات قطعی با ملت ایران دارد می‌توان آینده‌ای بهتر برای مردم رقم زد.
مگر نه اینکه حکومت‌های خوش باوری همین راه را رفته‌اند و نتیجه‌ای جز پشیمانی نصیبشان نشده است.
آیا اینها صدام را به یاد ندارند که هم پیمان و هم‌پیاله آمریکا بود، به چه روزگاری سیاهی دچار شد؟
آیا اینها قذافی را به یاد ندارند که بعد از اعتماد، کرک و پر او را ریختند و با تحقیر هر چه تمامتر به زندگی او پایان دادند؟
مگر طرفداران مذاکره با آمریکا ده‌ها حکومت معاصر را ندیدند و نمی‌بینند که با حقارت تمام با آمریکا در ارتباطند و نبض خود را به او سپرده‌اند.
این خصلت و اقتضای طاغوت است که چنین رفتارهایی را از خود بروز دهد و البته انسان‌های مسلمان که تربیت قرآنی دارند این موارد را به خوبی می‌فهمند و از قرآن عزیز و دین درس عبرت می‌گیرند و هرگز به کفر و ظالم اعتماد نخواهند کرد.
حاکمان آمریکا از ابتدای تاسیس این کشور هموار در حال تجاوز به حقوق ملت‌ها بودند و بارها با کشورهای مختلف پیمان بسته‌اند و براساس خوی شیطانی خود نقض عهد کرد‌ه‌اند و ذره‌ای هم دچار عذاب وجدان نیستند بلکه این را نتیجه حقه بازی و دیپلماسی سیاسی پلید خود می‌دانند.
بیراهه نرویم آخرین عهد آمریکایی‌ها تفاهم برجام بود که علیرغم پیش‌بینی‌ها و هشدارهای رهبری بصیر و آگاه متاسفانه عده‌ای شتاب‌زده و ذوق زده به کفر و استکبار اعتماد کردند و نتیجه آن شد که همگان می‌دانند.
پس آزموده را آزمودن خطاست و مدیران ارشد ما به راه مردم و رهبری برگردند و از این همه عبرت تاریخ و بی‌تعهدی آمریکا درس عبرت بگیرند و تنها راه عزت و پیشرفت را اعتماد به مردم و تکیه به داشته‌های خود بدانند و مطمئن باشند که نتیجه غیرقابل باور این ایستادگی و مقاومت را به زودی خواهند دید.
انتهای پیام

captcha