برگزاری جشنواره «قلم» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3765548
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷

برگزاری جشنواره «قلم» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ـ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دومین جشنواره قلم در استان خبر داد.

برگزاری جشنواره قلم در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 28 آبان‌ماه در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دومین جشنواره قلم با محوریت حمایت از کالای ایرانی و با رویکرد کارآفرینی برگزار می‌شود.
وی افزود: مخاطب این جشنواره دانش‌آموزان، فرهنگیان و خبرنگاران هستند که می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق ارسال کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: خاطره‌نگاری افرادی که در مراکز آموزش از راه دور کار می‌کنند از دیگر بخش‌های این جشنواره است و در پایان به آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود.
زارع‌پوربا اشاره به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، بیان کرد: از هشت هزار و 500 دانش‌آموزی که امسال باید به اردوهای راهیان نور اعزام شوند، تاکنون حدود سه هزار نفر اعزام شده‌اند.
همچنین، علی‌محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیزبا بیان اینکه نظام ما شرایطی را پیش آورده که مردم به راحتی مشکلات و نقطه نظرات خود را مطرح می‌کنند، تصریح کرد: در پرسش مهر رئیس‌جمهور نوعی طرح مسأله اولویت ملی بوده و این طرح فرآیند سمبلیکی برای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان است.
وی مشارکت بالای 30 هزار نفری دانش‌آموزان استان در این طرح را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تجربیات آموزشی ثابت کرده که باید ذهن را از سؤال عبور داد و به سمت مسأله برد و اگر نظام آموزشی ما توانست به این سمت پیش برود، موفق می‌شود.
انتهای پیام

captcha