اجرای طرح ملی «حفظ جز سی‌ام» در مدارس میانه
کد خبر: 3765553
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

اجرای طرح ملی «حفظ جز سی‌ام» در مدارس میانه

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر آموزش و پرورش شهرستان میانه با اشاره به سرلوحه قرار دادن سند تحول بنیادین در تمامی فعالیت‌های پرورشی گفت: طرح ملی حفظ «جز سی‌ام» در سال‌تحصیلی در تمامی مدارس منطقه اجرایی می‌شود.

طرح ملی «حفظ جز سی‌ام» در تمامی مدارس میانه اجرا می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، یوسف ساجدی‌فر، مدیر آموزش و پرورش میانه روز گذشته، 28 آبان ماه در جلسه کمیته برنامه ریزی پرورشی منطقه میانه و کاغذکنان با اشاره به سرلوحه قرار دادن سند تحول بنیادین در تمامی فعالیت‌های پرورشی منطقه گفت: طرح ملی حفظ جز سی‌ام در سال‌تحصیلی در تمامی مدارس منطقه اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص نیروهای تخصصی به دارالقراآن و مرکز مشاوره منطقه و اجرای مدون برنامه‌های مشاوره و قرآن و عترت در مراکز تابعه مدیریت از برگزاری همایش منطقه ای سبک زندگی ایرانی اسلامی برای ۱۸۰۰ نفر از معلمان، اولیا و دانش آموزان خبر داد و افزود: هدف برنامه‌های پرورشی مدارس منطقه در راستای ترویج مسائل مختلف فرهنگی از جمله نماز، قرآن، عترت، فعالیت فرهنگی و هنری بوده است.

ساجدی فر با اشاره به اجرای زنگ نماز و گنجاندن آن در برنامه درسی مدارس بر برگزاری نماز جماعت در مدارس فاقد نمازخانه در مساجد نزدیک مدارس تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میانه، اجرای طرحهای امام شناسی و گفتمان‌های دینی و مدرسه قهرمان و ترویج المپیادهای ورزشی درون مدرسه را از اولویت‌های برنامه‌های پرورشی منطقه عنوان کرد.

انتهای پیام

captcha