آرامش کشور را مدیون شهدا هستیم
کد خبر: 3765556
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

آرامش کشور را مدیون شهدا هستیم

گروه اجتماعی ـ شهردار تبریز گفت: تمام آرامش و آسایش امروز کشور از برکت خون شهدا و رشادت جانبازان سرافرازمان است.

آرامش کشور را مدیون شهدا هستیم

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ایرج شهین‌باهر، شهردار تبریز عصر روز گذشته، 28 آبان‌ماه در دیدار با خانواده شهیدان والامقام «عباس و حسن دادی»، گفت: تمام آرامش و آسایش امروز کشور از برکت خون شهدا و رشادت جانبازان سرافرازمان است. 

وی با بیان اینکه شهدا با تقدیم جانشان باعث تداوم انقلاب شدند، گفت: خانواده‌های شهدا با حرکت زینبی و صبری که از خود نشان دادند باعث شدند یاد شهدا در کشور زنده بماند و راهشان ادامه پیدا کند.

شهین‌باهر با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه همه مدیران و مسئولان است، تصریح کرد: اگر امروز ما می‌توانیم در سمت‌های مختلف حضور داشته باشیم و به مردم خدمت کنیم همه به خاطر ایثار و رشادتی است که شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم از خود نشان داده و می‌دهند.

شهردار تبریز همچنین با حضور در منزل جانباز سرافزار «حاج رحیم درخشان» با بیان اینکه جامعه ما به برخی افراد بدهکار است، گفت: حل مشکلات و مسائلی که خانواده ایثارگران و شهدا دارند وظیفه ماست.

وی با تأکید بر اینکه صبر زینبی این خانواده‌ها اجازه نمی‌دهد مشکلاتشان را بیان کنند، اظهار کرد: ما موظفیم با حضور در جمع خانواده این عزیزان پیگیر مسائلی که دارند، باشیم.

یادآور می‌شود، حاج رحیم درخشان از چند روز قبل در پی عوارض ناشی از دوران جنگ تحمیلی در وضعیت کما قرار گرفته است.

انتهای پیام

captcha