ازدواج آسان ۲۰ زوج از سوی مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج
کد خبر: 3765583
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

ازدواج آسان ۲۰ زوج از سوی مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ عضو اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) ازدواج آسان ۲۰ زوج از سوی مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج در دستور کار است.

ازدواج آسان 20 زوج از سوی مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج

کشواد جمالفرد، مدیر مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: یکشنبه هفته آینده، چهارم آذرماه به مناسبت میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) ازدواج آسان 20 زوج از سوی این مؤسسه در دستور کار است.
وی با اشاره به اینکه آستان قدس رضوی به مدت 3 روز در مشهد مقدس این 20 زوج را از لحاظ مالی تامین می‌کند، اضافه کرد: این 20 زوج به مدت 4 سال تحت پوشش مشاوره خانواده از سوی مرکز آموزشی و سلامت خانواده امام رضا(ع) هستند.
جمالفرد با بیان اینکه همچنین برای 150 زوج دوره‌های آموزشی سبک مهارت‌های زندگی قرآنی برگزار شده است، افزود: باید با الگو قرار دادن زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) موانع ازدواج را برای جوانان از میان برداشت و به سمت و سوی زندگی با سبک اسلامی حرکت کنیم.
عضو اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد گسترش فرهنگ ازدواج آسان را يكی از راهكارهای زندگی به سبك اسلامی عنوان کرد.
انتهای پیام

captcha