بسیجیان چهارمحال و بختیاری در اجرای برنامه‌های متعدد پیشگام بوده‌اند
کد خبر: 3765591
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
سردار اکبری:

بسیجیان چهارمحال و بختیاری در اجرای برنامه‌های متعدد پیشگام بوده‌اند

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بسیجیان استان همواره در اجرای برنامه متعدد مورد نیاز پیشگام بوده‌اند و به صورت خودجوش حضور خود را در تمامی عرصه‌ها اعلام کرده‌اند.

بسیجیان چهارمحال و بختیاری در اجرای برنامه‌های متعدد پیشگام بوده‌اند

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری ، سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان شامگاه دوشنبه 28 آبان‌ماه در دیدار جمعی از بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان، بیان کرد: رسالت بسیجیان حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب است و ماموریت‌های متعددی برای بسیج وجود دارد که هم در قانون اساسی تعریف شده و هم از بیانات مقام معظم رهبری است.
وی افزود: بسیج یک فرهنگ و تفکر است و محدود به مکان و یا زمان خاصی نیست بلکه هر زمانی که نیاز انقلاب باشد بسیجیان حضور خود را اعلام خواهند کرد.
سردار اکبری خاطرنشان کرد: ماموریت امنیتی و دفاعی، امدادرسانی، اقتصادی، فرهنگی و هرچه که نیاز انقلاب باشد جزئی از ماموریت‌های بسیج است.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر امنیت در استان نسبت به گذشته بسیار مناسب‌تر شده و این امر در سایه انجام ماموریت‌هایی از جمله گشت‌های محله محور توسط پایگاه‌های بسیج، شکل گرفته است.
وی در ادامه بیان کرد: طرح کرامت بسیج که شامل پاکسازی محله‌های آسیب‌پذیر است در حواشی برخی از شهرها با حضور بسیجیان صورت گرفت که در این طرح بسیجیان سعی بر احیای کرامت انسانی در این محلات را داشتند.
سردار اکبری از آغاز تربیت جوان تراز انقلاب با طرح شهید بهنام محمدی خبر داد و گفت: این طرح با شعار خانه، مسجد و مدرسه در برخی از مدارس استان با همکاری آموزش و پروش اجرایی شد.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: طرح بهداشت و سلامت در مناطق محروم توسط بسیج جامعه پزشکی استان و طرح همگام با کشاورز در راستای بهره‌وری بیشتر از زمین‌های کشاورزی و توجیه کشاورزان توسط متخصصان بسیج مهندسان کشاورزی از دیگر طرح‌های متعددی است که در قالب‌های مسجد محوری در حال اجرا است.
وی در پایان تصریح کرد: بسیجیان استان همواره در اجرای برنامه متعدد مورد نیاز پیشگام بوده‌اند و به صورت خودجوش حضور خود را در تمامی عرصه‌ها اعلام کرده‌اند.
سردار اکبری در پایان گفت: گفت: همزمان با هفته بسیج بیش از یک‌هزارو 240 برنامه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت در چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha