برگزاری ۴۳ برنامه ویژه هفته وحدت در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3765594
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

برگزاری ۴۳ برنامه ویژه هفته وحدت در سیستان‌وبلوچستان

گروه فرهنگی - مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، ۴۳ برنامه محوری با هدف تحکیم وحدت و اخوت اسلامی در شهرستان‌های ۱۹ گانه استان برگزار می‌شود.

برگزاری 43 برنامه ویژه هفته وحدت در سیستان‌وبلوچستان

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، 43 برنامه محوری با هدف تحکیم وحدت و اخوت اسلامی در شهرستان‌های 19 گانه استان برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه این برنامه‌ها از شب گذشته آغاز شده و تا 4 آذرماه ادامه خواهد داشت، افزود: از این تعداد، 10 ویژه‌برنامه در مرکز استان برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: برپایی محفل انس با قرآن با حضور قراء برجسته بومی و کشوری، گردهمایی علما و اندیشمندان شیعه و سنی، شب شعر و کارگاه‌های آموزشی با محوریت اهمیت وحدت در عصر حاضر از جمله برنامه‌های این هفته است.
بزمانی ادامه داد: نشست مشترک دانشجویان شیعه و سنی، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، دیدار با طلاب حوزه‌های دینی تشیع و اهل سنت، برپایی جشن و سرور در مساجد و برپایی نشست تخصصی بانوان شیعه و سنی با محوریت تداوم انقلاب اسلامی با حضور ۴۵۰ نفر از بانوان حوزوی و دانشگاهی با مشارکت نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت استان از دیگر ویژه‌برنامه‌های هفته وحدت خواهد بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان به‌عنوان نماد وحدت شناخته می‌شود، بیان کرد: تفرقه و اختلاف میان امت اسلامی، آب در آسیاب دشمن ریختن است؛ باید به فرمان قرآن و رسول خدا(ص) وحدت را حفظ و تقویت کرد.

انتهای پیام

captcha