برگزاری پیش‌نشست همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» در قم
کد خبر: 3765596
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

برگزاری پیش‌نشست همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» در قم

گروه معارف ـ هشتمین پیش‌نشست همایش نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی، ۳۰ آبان در قم برگزار می‌شود.

برگزاری پیش‌نشست همایش نقش انقلاب اسلامی در تاسیس و توسعه علوم انسانیبه گزارش ایکنا از قم، گروه سیاست پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سلسله پیش‌نشست‌هایی در راستای همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» برگزار می‌کند.
به همین منظور هشتمین پیش‌نشست علمی در راستای همایش مذکور با موضوع جایگاه جرم سیاسی درنظام حقوقی ایران(بعد از انقلاب) با همکاری گروه فقه و حقوق پژوهشگاه و با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه در قم برگزار خواهد شد.
در این پیش‌نشست علمی، حجج‌الاسلام علی محمدی جورکویه و غلامرضا پیوندی اعضای هیئت علمی گروه فقه و حقوق پژوهشگاه به ارائه مطالب خود خواهد پرداخت.
 پیش‌نشست علمی جایگاه جرم سیاسی درنظام حقوقی ایران(بعد از انقلاب)، روز چهارشنبه، 30 آبان‌ماه از ساعت 08:00 تا 10:00 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: قم، بلوار 15 خرداد، کوی شهید میثمی برگزار می‌شود.
همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» در آذرماه سال جاری توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد و حضور علاقه‌مندان در این نشست بلامانع است.

انتهای پیام

captcha