حمله مجدد طالبان به «غزنی»
کد خبر: 3765623
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
طی 10 روز در افغانستان صورت گرفت؛

حمله مجدد طالبان به «غزنی»

گروه بین‌الملل ــ با گذشت 10 روز از حمله نخست گروه تروریستی طالبان به شهر غزنی افغانستان، این گروه طی شب گذشته مجدداً این شهر را مورد حملات خود قرار داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «خبرنامه» افغانستان؛ گروه تروریستی طالبان در شب گذشته 28 آبان(19 نوامبر) حملاتی را به نوار مرزی بخش جاغوری شهر غزنی انجام داد. این منطقه در کنار استان زابل افغانستان واقع شده است. طالبان در این حمله با مقاومت نیروهای مردمی و امنیتی مواجه شدند.

محمد عارف رحمانی، عضو مجلس نمایندگان از شهر غزنی در این باره گفت: تروریست‌های طالبان شب گذشته از منطقه جنگلی خاک افغانستان به نوار مرز بابه و هیچه حمله کردند که با مقاومت نیروهای امنیتی روبرو شدند.

به گفته وی، مردم منطقه چهل باغتو برای مقابله با این گروه به کمک نیروهای امنیتی آمدند. همچنین نیروهای کمکی برای مواجهه با طالبان به این منطقه اعزام شدند.

گفتنی است، گروه تروریستی طالبان در ساعت 22 روز 18 آبان(9 نوامبر) به بخش‌های مالستان و جاغوری شهر غزنی حمله کردند. طی 18 سال گذشته، این منطقه از حملات طالبان در امان بود. شمار زیادی از مردم این منطقه را شیعیان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

captcha