تیم‌های نیمه‌نهایی مسابقات مناظره دانشجویان علمی ـ کاربردی البرز مشخص شدند
کد خبر: 3765657
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

تیم‌های نیمه‌نهایی مسابقات مناظره دانشجویان علمی ـ کاربردی البرز مشخص شدند

گروه فرهنگی - مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مناظره دانشجویان دانشگاه علمی ـ کاربردی البرز با رقابت هشت تیم به کار خود پایان داد.

تیم‌های نیمه‌نهایی مسابقات مناظره دانشجویان علمی کاربردی البرز مشخص شدند

به گزارش ایکنا از البرز، در این مرحله از مسابقات که بعد از ظهر روز دوشنبه، 28 آبان به‌همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی البرز و دانشگاه علمی - کاربردی البرز در سالن همایش دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی البرز برگزار شد، تیم‌های «نوفن» و «ندای موفقیت» از کارخانه قند، «نورا» و «کارآفرینان» از زرماکارون، «شهید متوسلیان» و «بنیاد شهید» از بنیاد شهید، و «کاسپین» و «تفکرنوین» از جهاددانشگاهی به رقابت پرداختند.
اولین مسابقه با گزاره «توسعه اقتصادی بر توسعه سیاسی کشور مقدم است» بین دو تیم «ندای موفقیت» و «کاسپین» برگزار شد که با برتری تیم «ندای موفقیت» به عنوان تیم مخالف پایان یافت.
در مسابقه دوم دو تیم «نوفن» و «بنیاد شهید» با گزاره «دولتی بودن اقتصاد موجب کاهش انگیزه جوانان به کارآفرینی است» به رقابت پرداختند که تیم «نوفن» به عنون تیم موافق برنده شد.
مسابقه سوم با گزاره «تحریم‌ها، فرصت‌های اشتغال زیادی را در ایران ایجاد خواهد کرد» با صعود تیم «تفکر نوین» پایان یافت.
آخرین مسابقه با عنوان گزاره «در شرایط مساوی، استخدام مردان بر زنان اولویت دارد» بین دو تیم «شهید متوسلیان» و «نورا» برگزار شد و در نهایت به برتری تیم «نورا» به عنوان تیم مخالف انجامید.
مرحله نیمه‌نهایی و فینال این مسابقات روز چهارشنبه، 30 آبان برگزار می‌شود و تیم برگزیده به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد.
انتهای پیام

captcha