برگزاری مسابقات قرآن؛ زمینه‌ساز ترویج فرهنگ دینی و قرآنی
کد خبر: 3765668
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
آقازاده مطرح کرد:

برگزاری مسابقات قرآن؛ زمینه‌ساز ترویج فرهنگ دینی و قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی - استاندار مرکزی گفت: برگزاری این مسابقات زمینه‌ساز ترویج علم و فرهنگ دینی و قرآنی خواهد شد و می‌تواند نقش مهمی در ترویج این فرهنگ در میان کارکنان این سازمان و دانشمندان هسته‌ای که در عرصه‌های گوناگون علمی افتخار‌آفرینی کردند ایفا کند تا همانند کسب رتبه‌های برتر علمی، در حوزه فرهنگ قرآنی نیز حائز رتبه‌های برتر شوند.

تفکر علمی توام با ترویج فرهنگ قرآنی زمینه‌ساز توسعه است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی صبح امروز 29 آبان با حضور در هفتمین دوره از مسابقات سراسری سازمان انرژی اتمی کشور که در محل سایت آب سنگین اراک برگزار شد اظهار کرد: برگزاری این مسابقات زمینه‌ساز ترویج علم و فرهنگ دینی و قرآنی خواهد شد و می‌تواند نقش مهمی در ترویج این فرهنگ در میان کارکنان این سازمان و دانشمندان هسته‌ای که در عرصه‌های گوناگون علمی افتخار‌آفرینی کردند ایفا کند تا همانند کسب رتبه‌های برتر علمی، در حوزه فرهنگ قرآنی نیز حائز رتبه‌های برتر شوند.
وی تجمیع فرهنگ دینی توام با فعالیت‌های علمی را نتیجه برگزاری مسابقات سراسری قرآن در سازمان انرژی اتمی دانست و گفت: سازمان انرژی اتمی می‌تواند منشا بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی در کنار فعالیت‌های علمی باشد .
آقازاده در ادامه گفت: استان مرکزی طی ماه‌های اخیر میزبان برگزاری چندین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بوده است و امروز هم افتخار میزبانی هفتمین دوره مسابقات سراسری‌ سازمان انرژی اتمی با حضور حداقل 9 استان کشور را در سایت آب سنگین اراک دارد.
وی به جایگاه بالای استان در فعالیت‌های دینی، فرهنگی و مذهبی اشاره کرد و گفت: علاوه بر جایگاه والای استان در حوزه فرهنگی و دینی این خطه از دیار اسلامی جایگاه خاصی در حوزه علمی و انرژی هسته‌ای دارد و به همین دلیل هفتمین دوره مسابقات سازمان انرژی اتمی به میزبانی سایت آب سنگین اراک برگزار شد.
انتهای پیام

captcha