مطالعه و تحقیق، پیش‌نیاز مطالبه‌گری است
کد خبر: 3765678
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
بوعلی:

مطالعه و تحقیق، پیش‌نیاز مطالبه‌گری است

گروه اجتماعی ـ جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس گفت: برای مطالبه‌گری تخصصی ابتدا باید بر روی موضوع مربوطه مطالعه کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس امروز، 29 آبان‌ماه در جمع کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی این استان با اشاره به اولویت‌های کاری بسیج دانشجویی گفت: در راستای مطالبه‌گری تخصصی باید از قبل بر روی آن موضوع مطالعه، تحقیق و براساس مستندات اقدام کرد.
وی با تأکید بر خلاقیت و نوآوری در انجام فعالیت‌ها گفت: دوره طرح ولایت دانشجویی یکی از بهترین و موثرترین دوره‌ها بوده که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و در این راستا باید نگاه ماهیتی و محتوایی به دور داشت.
جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس در ادامه با تأکید بر پایگاه محوری بیان کرد: باید در راستای استعدادیابی و رشد افراد و دانشجویان بسیجی و انقلابی تلاش کرد که نیازمند برنامه‌ریزی دقیق هستیم.
بوعلی با اشاره به وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی افزود: با توجه به اهمیت خوابگاه‌های دانشجویی باید در این مکان‌ها کار فرهنگی انجام داد.
وی برهم‌افزایی در انجام مأموریت‌ها تأکید کرد و افزود: نقش بسیج دانشجویی در معرفی موثر ظرفیت‌های موثر یک فرد در سطحوح مختلف مهم است.
انتهای پیام

captcha