برگزاری دوره جهشی «روانخوانی و تندخوانی قرآن» در یزد
کد خبر: 3765680
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

برگزاری دوره جهشی «روانخوانی و تندخوانی قرآن» در یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر خانه قرآن یوسف زهرا‌(عج) یزد از برگزاری دومین دوره جهشی «روانخوانی و تندخوانی قرآن کریم» توسط این دارالقرآن خبر داد.

برگزاری دومین دوره جهشی «روانخوانی و تندخوانی قرآن» در یزد

خدیجه سلطانی، مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به برگزاری طرح قرآنی علیین اظهار کرد: تحدیر روشی از تلاوت قرآن است که قاری از سرعت در خواندن بهره می‌برد و فرد در این دوره با برخی تکنیک‌های تقویت حافظه در تندخوانی قرآن آشنا می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری اولین دوره «روانخوانی و تندخوانی قرآن کریم» که با تدریس استاد علی رجبی، داور بین‌المللی برگزار شد افزود: ثبت نام دوره دوم طرح تندخوانی موسسه علیین تا 29 آبان ادامه خواهد داشت.
سلطانی با اشاره به اینکه افراد از گروه سنی ٨ تا ٨٠ سال در دو بخش بانوان و آقایان می‌توانند در دوره ثبت نام کنند، افزود: قرآن‌آموزان می‌توانند 50 درصد هزینه کلاس را به صورت نقدی و 50 درصد دیگر را به صورت چک دوماهه پرداخت کنند.
وی گفت: دوره در شش هفته برگزار می‌شود، که افراد پس از تعیین سطح در عرض چهار هفته روان‌خوانی قرآن و دو هفته تندخوانی قرآن کریم را فرا می‌گیرند و می‌‌توانند هر جزء از قرآن کریم را در ۱۰ دقیقه بخوانند.
سلطانی افزود: در کلاس‌های روان‌خوانی و حفظ زیر ۱۵ سال، یکی از والدین در طول دوره همراه فرزند خود در کلاس حضور دارد و این بالاترین گارانتی و بیشترین اعتمادی است که موسسه به مراجعان می‌دهد.
یادآور می شود، موسسه یوسف زهرا(عج) در یزد، خیابان شهید رجایی، روبه‌روی هتل ساباط، کوچه برج متولی قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در دوره با شماره 36272132 تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha