اجلاسیه شهدای طلاب و روحانیون خراسان جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 3765693
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

اجلاسیه شهدای طلاب و روحانیون خراسان جنوبی برگزار می‌شود

گروه معارف - مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری اجلاسیه طلاب و روحانیون خراسان جنوبی، گفت: این اجلاسیه برای گرامیداشت یاد و خاطره ۷۲ شهید روحانی استان  یکم آذرماه در محل حسینیه جماران بیرجند برگزار می‌شود.

اجلاسیه شهدای طلاب و روحانیون خراسان جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مجید نصیرایی امروز، 29 آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: باید گفتمان شهدا و اندیشه و تفکر شهدا برای مخاطبان امروز تبیین شود.

وی با بیان اینکه تبیین گفتمان شهدا از اهداف اصلی برگزاری اجلاسیه‌های شهدا است، گفت: مشکلات امروز جامعه در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و مدیریتی جامعه به عمل نکردن سخنان شهدا و فراموش کردن راه و رسم شهدا برمی‌گردد.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه شهدا به پشتیبانی از ولایت فقیه در وصیت نامه‌های خود تاکید داشتند و همواره یکی از این موضوعات این بوده که ولی فقیه زمان را فراموش نکنیم و حرف ایشان بر زمین نماند.

نصیرایی تصریح کرد: در هر جایی که به سخنان ولی فقیه گوش کردیم موفق شدیم، اما هر زمانی که از ولی فقیه فاصله گرفتیم نیز دچار مشکل شدیم.

وی با بیان اینکه تفکر لیبرالی انسان را به بن بست می‌رساند، ادامه داد: انقلاب اسلامی تاکنون دستاوردهای خوبی را داشته که این دستاوردها و پیشرفت‌ها را مدیون شهدا هستیم.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری اجلاسیه طلاب و روحانیون خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: این اجلاسیه برای گرامیداشت یاد و خاطره 72 شهید روحانی استان ساعت 8 صبح روز پنجشنبه یکم آذرماه در محل حسینیه جماران بیرجند برگزار می‌شود.

نصیرایی اظهار کرد: بیش از 3 هزار نفر از فضلا، علما، طلاب و روحانیون استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، تهران، قم و سیستان و بلوچستان در این اجلاسیه شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه دو عنوان کتاب شهدای روحانی در اجلاسیه شهدای طلاب و چهار عنوان کتاب دیگر نیز در کنگره 2 هزار شهید استان رونمایی می‌شود، گفت: حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله نجم‌الدین طبسی و آیت الله قاینی از جمله مهمانان ویژه این اجلاسیه هستند.

انتهای پیام

captcha