فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی کرمان معرفی شد
کد خبر: 3765701
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۴

فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی کرمان معرفی شد

گروه اجتماعی ـ آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی استان کرمان با حضور معاون هماهنگ‌گننده یگان حفاظت فرودگاه‌های کشور و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، ‌غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان روز گذشته، 29 آبان‌ماه در این مراسم با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و همچنین هفته بسیج گفت: امیدواریم همه ما با فرهنگ، اندیشه و تفکر بسیجی زندگی کنیم.
وی از تلاش‌‌های محمدپور فرمانده سابق حفاظت هواپیمایی استان کرمان تقدیر کرد و افزود: برای فرماندهی جدید آرزوی موفقیت و بهروزی و سلامت دارم و مجموعه‌های رده‌های سپاه استان همدلی و همفکری را با یگان حفاظت فروگاه همچون گذشته خواهند داشت.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه شاهد هماهنگی و همدلی نزدیکی با فرودگاه‌‌های استان هستیم، بیان کرد: خانواده‌های نیروهای یگان حفاظت نیز که همراه هستند نقش مهمی دارند و کم و کاستی‌ها را تحمل و زمینه موفقیت و خدمت آنها را فراهم می‌کنند.
قاسمی، معاون هماهنگ‌گننده یگان حفاظت فرودگاه‌های کشور نیز گفت: کار تشکیلاتی در فرودگاه مانند یک ساعت است که اگر یک پایه خوب کار نکند بقیه هم دچار مشکلات می‌شوند و همکاری‌ها موجب می‌شود کار به خوبی پیش برود.
وی با تأکید بر اینکه تمام تلاش ما این است که آسایش برای مردم ایجاد کنیم، افزود: شرط رضایت مردم، تعامل کاری همه مجموعه فرودگاه‌ها است.
قاسم‌زاده، مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان نیز در این مراسم گفت: امیدواریم با افزایش و همدلی بتوانیم خدمت ارزشمندی را به مردم دیار کرمان ارائه کنیم و به جهت اینکه مسئولیت داریم با ایجاد وحدت و همدلی برون سازمانی و درون سازمانی نگرش ما در خدمت این باشد که رضایتمندی بیش از پیش آنها را فراهم کنیم چون مردم ولی‌نعمت نظام هستند.
انتهای پیام

captcha