مدیران قدرشناس بسیج و بسیجیان باشند
کد خبر: 3765703
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
حاجی صادقی:

مدیران قدرشناس بسیج و بسیجیان باشند

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیج را عامل ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و از مدیران كشور خواست قدرشناس بسیج و بسیجیان باشند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را عامل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: یکی از دغدغه‌های مهم رهبران هر انقلاب، ماندگاری آن انقلاب است و تاکنون انقلاب‌های بزرگی در دنیا رخ داده ولی ماندگار نبوده است.
وی از تمامی مدیران کشور خواست قدرشناس بسیج و بسیجیان باشند و افزود: همه عزت ما پس از الطاف الهی، در پرتو حضور همین بسیجیان در عرصه‌های گوناگون بوده و خواهد بود.
حاجی صادقی افزود: امروز انقلاب و نظام ولایی ما 40 ساله شد و این ماندگاری در طول تاریخ بی سابقه بوده است و این قدرت و ماندگاری به برکت ولایت فقیه و روحیه جهادی و انقلابی یعنی همان روحیه بسیجی امت است.
وی تأکید کرد: تا این روحیه بسیجی در جامعه وجود دارد، بدون تردید انقلاب نیز پابرجاست و به مسیر خود ادامه خواهد داد، و تا این فرهنگ بسیجی هست افول استکبار نیز ادامه دارد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: فرهنگ بسیجی یعنی «هیهات منّا الذله» و ما این فرهنگ را از عاشورا به ارث برده‌ایم.
وی بیان كرد: بسیج هم در نبرد سخت با دشمن یعنی هشت سال دفاع مقدس و در دیگر رویارویی‌ها با دشمن در عرصه فرهنگ و اقتصاد و مانند اینها، همیشه یک تابلو و یک علم را برافراشته و آن چیزی نیست جز «إنّی احامی اَبداً عن دینی».
نماینده ولی فقیه در سپاه ویژگی چهارگانه بسیجی از دیدگاه مقام معظم رهبری را برشمرد و گفت: از نگاه مقام معظم رهبری بسیجی جوان، مؤمن، انقلابی و پای کار است که وجود این چهار عنصر می‌تواند همه دغدغه‌های ما نسبت به آینده را برطرف کند.
انتهای پیام

captcha