بسیج؛ ۴۰ سال افتخار/ برنامه‌های هفته بسیج در زابل
کد خبر: 3765713
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

بسیج؛ ۴۰ سال افتخار/ برنامه‌های هفته بسیج در زابل

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده سپاه ناحیه زابل با اشاره به تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان با عنوان «بسیج؛ ۴۰ سال افتخار»، گفت: دوره‌های تربیت و تعالی در مساجد، جذب اعضای عادی بسیج، نشست‌های شورای امر به معروف و نهی از منکر، مسابقات ورزشی، تجلیل از بسیجیان نمونه از جمله برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سرهنگ پاسدار علی ثمره‌حسینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح اهم برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و گفت: فعالیت‌های این ناحیه در سه سطح و در قالب ۵۲ عنوان برنامه انجام می‌شود. عمده فعالیت‌های بسیج در زمینه محرومیت‌زدایی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و امنیتی خواهد بود.

وی نشست خبری با اصحاب رسانه، دیدار با امام جمعه زابل، جلسه شورای اداری، تشکیل ستاد هفته بسیج و فضاسازی سطح شهر قبل از شروع هفته بسیج را از دیگر برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه زابل اظهار کرد: دوره‌های تربیت و تعالی در مساجد، جذب اعضای عادی بسیج، نشست‌های شورای امر به معروف و نهی از منکر، مسابقات ورزشی، تجلیل از بسیجیان نمونه از برنامه‌های هفته بسیج با شعار محوری «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» است.

وی از دیگر برنامه‌های این هفته، به دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، اعزام اردوهای فرهنگی و جهادی، روایت‌گری چهل سال انقلاب، برگزاری یادواره شهدا و اجرای زنگ بسیج به‌طور نمادین در یکی از مدارس سطح شهر اشاره کرد.

ثمره حسینی همچنین افزود: روز جمعه با حضور بسیجیان در مراسم نماز جمعه، رزمایش صالحین قبل از اذان ظهر برگزار خواهد شد و در روز پایانی هفته بسیج تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان زابل با عنوان «بسیج؛ ۴۰ سال افتخار» برگزار می‌شود.

وی در پایان درباره اقدامات انجام شده در خصوص آسیب‌های اجتماعی به تشکیل قرارگاه جوادالائمه(ع) اشاره کرد و گفت: این قرارگاه جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی با پنج کارگروه الف) فرهنگی و پیشگیری، ب) سازندگی، ج) امنیت، د) درمان، و) اشتغال، تشکیل شده است و طرح قرارگاه محله‌ای شهید موسی نوری قلعه نو با موضوع مبارزه با مواد مخدر در این خصوص اقدامات مناسبی انجام داده است.

سرهنگ ثمره حسینی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی و بهداشتی در حاشیه شهر و روستاها با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، گفت: بسیج مستضعفین یک تشکیلات مردمی و برآمده از بطن محروم‌ترین اقشار جامعه است، و خدمت‌رسانی به مردم به‌عنوان صاحبان اصلی این نظام مقدس الهی افتخار ماست.

حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha