پیروزی انقلاب اسلامی نمود عینی وحدت اسلامی است
کد خبر: 3765729
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

پیروزی انقلاب اسلامی نمود عینی وحدت اسلامی است

گروه فرهنگی- رئیس جهاددانشگاهی کردستان پیروزی انقلاب اسلامی یک نمود عینی از آثار و برکات اتحاد و یکپارچگی است، گفت: ملت ایران در سال 57 برای به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی که هدف مشترکشان بود در سراسر کشور با هم متحد و هم صدا شدند.

پیروزی انقلاب اسلامی نمود عینی وحدت اسلامی  است

به گزارش ایکنا از کردستان،چیا سهراب‌نژاد، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان در دوازدهمین اردوی منطقه‌ای طریق جاوید که با محوریت «وحدت اسلامی از دیدگاه امام خمینی(ره)» امروز، 29 آبان ماه در تالار فردوسی دانشگاه کردستان برگزار شد، با اشاره به اینکه ملت ایران نمود عینی وحدت اسلامی هستند، اظهارکرد: اتحاد و یکپارچکی ملت ایران عامل اصلی ایستادگی و پیروزی در برابر دشمنان است.
وی افزود: امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها ملت ایران را به وحدت و یکپارچگی دعوت کرده اند و ملت ایران با بهره گیری از این فرمایشات و وحدت و در کنار هم بودن همواره در طول چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان را شکست داده‌اند.
رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان، پیروزی انقلاب اسلامی یک نمود عینی از آثار و برکات وحدت اسلامی است، بیان کرد: ملت ایران در سال 57 برای به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی که هدف مشترکشان بود در سراسر کشور با هم متحد و هم صدا شدند.
وی با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: دفاع مقدس امتحانی دیگر برای سنجش اتحاد و همدلی ملت ایران بود و مردم ما در سایه همین یکپارچگی بر تمام قدرت های استکبار جهانی پیروز شدند.
سهراب‌نژاد با اشاره به اینکه آشنا کردن دانشجویان با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است، افزود: آشنایی نسل جدید به ویژه جامعه دانشگاهی با اندیشه‌های امام(ره) باعث تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری شده و افراد را از بی‌تفاوتی نسبت به مسائل جامعه دور می کند.
وی عنوان کرد: در این همایش استاد عباس سلیمی نمین، رئیس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران به مباحث سیر تاریخی هویت ملی از منظر امام خمینی(ره) می‌پردازد و سیدعلی قادری در مورد «قرآن و وحدت اسلامی از منظر امام خمینی(ره)» به سخنرانی خواهد پرداخت.
رئیس جهاددانشگاهی کردستان یادآور شد: این همایش دانشجویی به همت جهاددانشگاهی استان کردستان مرکز امام و انقلاب و تعدادی از دانشگاه ها، مراکز دینی و نهادهای سطح استان و همزمان با آغاز هفته وحدت در دانشگاه کردستان در حال برگزاری است.
انتهای پیام

captcha