نبود فضای مناسب؛ مشکل ۲۰ واحد جامعه‌القرآن کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3765758
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

نبود فضای مناسب؛ مشکل ۲۰ واحد جامعه‌القرآن کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ نماینده حقوقی شعب جامعةالقرآن کهگیلویه و بویراحمد گفت: از تعداد ۲۴ واحد جامعه‌القرآن این استان ۲۰ واحد با مشکل فضای مناسب مواجه هستند.

نداشتن مکان؛ مشکل 20 واحد جامعه‌القرآن کهگیلویه و بویراحمد

پری جبارکیش، مدیر جامعةالقرآن مرکزی یاسوج در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، از نیمه کاره ماندن پروژه ساخت جامعةالقرآن مرکزی یاسوج که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خبر داد و گفت: تاکنون چندین بار مسئولان و خیرین از این پروژه بازدید کردند اما هیچ توجه و کمکی نشده است.
وی با اشاره به اینکه این جامعةالقرآن ۲۴ شعبه خردسالان، بزرگسالان، مدارس ابتدایی و مدارس پیش دبستانی در سطح استان دارد، افزود: ۸ شعبه از این تعداد در یاسوج مستقر است.
مدیر جامعةالقرآن الکریم و اهل بیت(ع) یاسوج با اشاره به وجود ۱۳۰ مربی در این جامعه‌القرآن، بیان کرد: حفظ موضوعی به روش اشاره، روخوانی، روانخوانی، تجوید، مفاهیم، حفظ ترتیبی کل قرآن، معارف اهل بیت(ع)، محفل انس با قرآن و مسابقات قرآنی، جشن تکلیف‌ها و آموزش و تربیت خانواده‌ها از برنامه‌های اجرایی در جامعه‌القرآن است.
جبارکیش نبود خیر قرآنی در سطح استان را از دیگر مشکلات خواند و ضمن گلایه از مسئولان فرهنگی به جهت عدم توجه به فعالیت‌های قرآنی در استان، بیان کرد: ازخیران تقاضا داریم در زمینه قرآن به خصوص ساخت و ساز حمایت و کمک کنند.
وی در ادامه یادآور شد: کادرسازی بخش آقایان در زمینه قرآن ضعیف است که کمک مسئولین در حمایت مالی و معنوی بسیار مؤثر است.
انتهای پیام

captcha