دفاع از ارزش‌های اسلامی اولویت یک بسیجی است
کد خبر: 3765770
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

دفاع از ارزش‌های اسلامی اولویت یک بسیجی است

گروه سیاسی- امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه دفاع از ارزش‌های اسلامی اولویت یک بسیجی است، گفت: بسیجی همیشه درمیدان است تا فضیلیت‌های اصلی انقلاب زنده بماند.

دفاع از ارزش‌های اسلامی اولویت یک بسیجی است

به گزارش ایکنا از البرز، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، 29 آبان درجمع بسیجیان استان البرز، با اشاره به ویژگی‌های یک بسیجی، اظهارکرد: یک بسیجی باید از همت و اراده قوی برخوردار باشد. برای دفاع از ارزش‌های الهی همیشه حضور فعال داشته باشد و برای مقابله با دشمنان مجاهدانه حرکت کند.
وی افزود: یک بسیجی با هدف حرکت می‌کند، در مقابل ظلم کوتاه نمی‌آید و دفاع از ارزش‌های دینی را اولویت کار خود قرار می‌دهد و همیشه درمیدان است تا فضیلیت‌های اصلی انقلاب زنده بماند.
حسینی همدانی تصریح کرد: قشربسیجی شبکه‌سازی اجتماعی را جزو وظایف خود می‌داند، پیشرو در تمام عرصه‌ها و مسئولیت‌ها است، این قشر برای فقر، تبعیض و عدالتخواهی دغدغه دارد.
امام جمعه کرج، خط‌ شکن بودن را یکی دیگر از ویژگی‌های بسیجیان دانست و گفت: بسیجی باید در عرصه‌هایی که نیاز است قبل از دیگران وارد شود مثل همتی که از بسیجان در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم.
این مسئول بیان کرد: بسیجی با فقر و فساد مبارزه می‌کند چون آرمان‌گراست و با تدبیروعقلانیت و با توجه به مقتضیات، برنامه‌ریزی و مدیریت می‌کند تا آرما‌ن‌هایش را محقق کند.
امام جمعه کرج تصریح کرد: بسیجی سیاسی است ولی سیاسی کار و سیاست‌باز نیست، بسیجی اهل ایمان، اخلاص و خدامحوری است.
حسینی همدانی در پایان گفت: بسیجی به دنبال ارزش‌هاست و پاداش کار خود را از خدا می‌خواهد بنابراین اهل مزد نبوده چراکه بسیجی به واسطه اخلاص دنبال نام و نشان نیست.
29 آبان تا 5 آذرماه هفته بسیج نامگذاری شده است.
انتهای پیام

captcha