فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات شیراز تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3765775
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات شیراز تجلیل می‌شوند

گروه اجتماعی ـ فرمانده حوزه مقاومت ادارات ثامن‌الائمه سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در تشریح برنامه‌های ایام هفته بسیج از برگزاری مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات این كلان‌شهر خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حسین امیری، فرمانده حوزه مقاومت ادارات ثامن‌الائمه سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 29 آبان‌ماه در تشریح برنامه‌های هفته بسیج این حوزه گفت: مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات شهرستان شیراز در هفته بسیج برگزار می‌شود.
وی گفت: با توجه به شعار محوری هفته بسیج تحت عنوان «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت و وحدت و خدمت» امسال 30 عنوان برنامه‌ در طول هفته بسیج در پایگاه‌های مقاومت تحت پوشش این حوزه برگزار خواهد شد.
امیری دیدار با نماینده ولی فقیه استان فارس را یكی از برنامه‌های هفته بسیج عنوان كرد و گفت: همچنین تقویت روحیه استکبارستیزی، تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و نقش بسیج در تحقق آن از جمله رویکردهای سیاسی است كه در برنامه‌های هفته بسیج به آن خواهیم پرداخت.
فرمانده حوزه مقاومت ادارات ثامن‌الائمه سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز همچنین در تشریح دیگر برنامه‌های ایام هفته بسیج، دیدار با خانواده شهدا، تجمع بسیجیان در سالروز تشكیل بسیج، برپایی نشست‌های روشنگری با محوریت جنگ نرم و چیستی و چرایی دشمنی آمریكا با ملت ایران و چگونگی مبارزه با آمریكا، برگزاری یادواره‌های شهدا در ادارات را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.
به گفته وی، برپایی نمایشگاه كتاب و عكس، نشست‌های فرهنگی كارمندان با هدف مقابله با جنگ نرم، اجرای مسابقات قرآنی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، فعال كردن میز خدمت و غیره از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده در این ایام هستند.
امیری در ادامه سخنان خود بیان كرد: نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است؛ نهادی که به تعبیر حضرت امام راحل تشکیل آن یقیناً از برکات و الطاف جلیله خداوند متعال بود و شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.
انتهای پیام

captcha