قدرداني مدير شبكه سه از سخنگوي شوراي نگهبان
کد خبر: 3765778
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

قدرداني مدير شبكه سه از سخنگوي شوراي نگهبان

گروه شبکه اجتماعی ــ علي فروغي از حضور جسورانه كدخدايي سخنگوي شوراي نگهبان و پاسخگويي شفاف وي به سوالات، در برنامه «بدون توقف» تشكر كرد.

به گزارش ایکنا، علی فروغی در صفحه اینستاگرام خود در ارتباط با حضور سخنگوی شورای نگهبان و گفت‌و‌گوی صریح وی با جمعی از جوانان نوشت «وقتی استاد دانشگاه به سختی حاضر می‌شود در کلاس درس به شاگردانش اجازه بحث و نقد و نظر بدهد، وقتی فیلمسازان ما غالباً حاضر به نشستن روبروی منتقدان شان نیستند، وقتی که مسئولان از پرسش و پاسخ‌های چالشی رسانه‌ها فراری هستند، وقتی چک کردن سوالات در برنامه‌های تلویزیونی تبدیل به توقع شده است و به طور کلی در شرایطی که مونولوگ بیش از دیالوگ هوادار دارد، کاری که سخنگوی شورای نگهبان در برنامه بدون توقف شبکه سه سیما کرد، شایسته بالاترین تحسین هاست.
آن‌هایی که در روز‌های اخیر بیننده برنامه بدون توقف از شبکه سه بوده‌اند، حتما شاهد پرسش و پاسخ جسورانه و بدون سانسور نفر دوم شورای نگهبان ( عباسعلی کدخدایی) با منتقدان جوان خود از طیف‌های مختلف بوده‌اند. به ویژه که شورای نگهبان همیشه از کانون‌های حملات رسانه‌های منتقد و البته معاند بوده است، اما وی با جسارتی مثال زدنی، بسیار صادقانه، با متانت و با سعه صدر پاسخ سوالات و مطالبات جوان‌ها را دادند که اتفاقا تلاش شده بود برای جدی‌تر شدن برنامه، اکثریت پرسش کنندگان از اقشار واقعا منتقد انتخاب شوند.
قطعاً با این اقدام سنجیده و شجاعانه سخنگوی شورای نگهبان، صداقت و شفافیت این نهاد مهم حقوقی برای مردم بیش از پیش معلوم شد و از سویی، مسیر برای ادامه این رویکرد درست هموارتر شد. پس ما هم دلگرم‌تر از قبل، این رویه را ادامه خواهیم داد.»
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۴
0
0
احسنت
ماشاءالله
موفق و پیروز باشید...
captcha