ارائه خدمات رایگان ۲۵۰ پزشک بسیجی در مساجد البرز
کد خبر: 3765796
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

ارائه خدمات رایگان ۲۵۰ پزشک بسیجی در مساجد البرز

گروه اجتماعی ـ همزمان با آغاز هفته بسیج، خدمات‌رسانی ۲۵۰ پزشک عضو بسیج جامعه پزشکی البرز در مساجد آغاز شد.

ارائه خدمات رایگان 250 پزشک بسیجی در مساجد البرز

علی جمال‌محمدی، رئیس بسیج جامعه پزشکی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: اجرای این طرح با مشارکت و تعامل بسیج جامعه پزشکی، معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی البرز، سازمان نظام پرستاری و امور مساجد استان از 28 آبان‌ماه آغاز شده است.
وی افزود: در این طرح پزشکان بسیجی با حضور در مساجد خدمات متنوعی همچون اپتومتری، تراکم استخوان، تخصص داخلی، پزشکی عمومی، دندانپزشکی و... را به مردم ارائه می‌دهند.
این مسئول با بیان اینکه آغاز اجرای این طرح از شهرستان نظرآباد کلید خورد، گفت: تیم پزشکی 21 نفره اعزامی به این شهرستان که در مسجد ولیعصر(عج) مستقر شدند به 700 نفر از مردم خدمات رایگان پزشکی ارائه کردند.
محمدی تصریح کرد: منطقه حصارک کرج، تنکمان شهرستان نظرآباد، روستای قره ترپاق و قانی بلاغ نظرآباد، روستاهای ساوجبلاغ، کرج و فردیس از مناطقی هستند که تحت پوشش این طرح قرار دارند.
رئیس جامعه پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه درصدد افزایش سهمیه پزشکان در این طرح هستیم، افزود: خدمات ارائه شده، تعداد پزشکان و نوع خدمات بر حسب نیاز منطقه تعیین می‌شود.
وی گفت: پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح پنج هزار نفر از البرزیان مستقر در مناطق کم‌برخوردار و محروم از خدمات رایگان پزشکی بهره‌مند شوند.
این مسئول اضافه کرد: ارائه خدمات پزشکی به مناطق محروم مختص به هفته بسیج نیست و تا پایان آذر این خدمات در منطقه اکبرآباد، آق تپه، سهرابیه، مهرشهر، تنکمان نظرآباد، روستای صحت آباد اشتهارد و طالقان ارائه می‌شود.
انتهای پیام

captcha