برگزاری مراسم بزرگداشت «نیمایوشیج» در ایزدشهر
کد خبر: 3765802
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

برگزاری مراسم بزرگداشت «نیمایوشیج» در ایزدشهر

گروه فرهنگی ـ به همت مجموعه آموزشی آرمان ایزدشهر مراسم بزرگداشت نیمایوشیج پدر شعر نو فارسی به همراه تجلیل از هنرمندان عرصه نمایشی این شهر 28 آبان‌ماه با حضور مسئولان شهری ایزدشهر و شهرستان نور برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت نیما یوشیج در ایزدشهر
به گزارش ایکنا از مازندران، به همت مجموعه آموزشی آرمان ایزدشهر، مراسم بزرگداشت نیمایوشیج پدر شعر نو فارسی به همراه تجلیل از هنرمندان عرصه نمایشی ایزدشهری عصر دیروز، 28 آبان‌ماه در پلاتوی خصوصی  این مجموعه با حضور امام جمعه، و شهردار این شهر برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام رزاقی امام جمعه ایزدشهر گفت: برترین هنرمند، خداوند باریتعالی است و هنرمندان باید در هر رشته هنری با اتکا به خدای خود دست به خلق آثاری بزنند.
وی افزود:  هنرمند واقعی کسی است که بتواند هنر خوب زیستن را فرا بگیرد تا بتواند به اوج موفقیت دست پیدا کند.
داود فلاح، رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی نور ضمن تقدیر از برگزاری اینگونه مراسم از سوی مجموعه آموزشی فرهنگی آرمان ایزد شهر گفت: برداشتن اینگونه گام‌ها برای شناخت هرچه بیشتر نیمایوشیج  بسیار مؤثر است و  موجب توسعه و غنی فرهنگی در منطقه خواهد شد.
وی افزود: بزرگترین معجزه که رسول مکرم اسلام حضرت محمد(ص) به مردم اهداء کرد کتاب قرآن است که امیدواریم با بهره‌مندی این معجزه پیامبر اکرم(ص) راه رسم درست زندگی کردن را بیاموزیم و راه سعدت دنیا و آخرت خود را به دست آوریم.
در ادامه این مراسم پس از اجرای موسیقی هم‌نوازی توسط هنر جویان،  نمایش گزارش یک تابوت به نویسندگی مهدی صالح یار، کارگردانی مهدی نصراله‌زاده  و تهیه‌کنندگی شقایق توکلی، مدیر مجموعه آموزشی آرمان به اجرا درآمد.
این نمایش چندی پیش در بخش تئاتر خیابانی نخستین «اشکواره حسینی» آمل رتبه سوم کارگردانی و رتبه دوم بازیگری مرد را به‌دست آورده بود که در پایان اجرای این نمایش با اهدای لوح سپاس از بازیگران و عوامل نمایش با حضور مسئولان شهری تجلیل به عمل آمد.
یادآور‌ می‌شود، در حاشیه برگزاری این مراسم نمایشگاه عکسی از نخبگان و دانشمندان شهرستان نور و آثار اساتید و هنرمندان صنایع دستی، خانم محمدی گرجی در رشته گلیم بافی و فرش دست‌بافت، حیدر اسدی در رشته معرق چوب، خانم امانی در رشته زیورآلات و حبیبی در رشته بافت و حمیدرضا گل محمدی تواندشتی  نوآور صنایع دستی در رشته کنده‌کاری روی کدو تزئینی(ساخت انواع صنایع دستی با کدو تزئینی) برپا شد.

انتهای پیام

برگزاری مراسم بزرگداشت «نیمایوشیج» در ایزدشهر

captcha