مسابقات قرآن نزاجا در خمینی‌شهر برگزار می‌شود/ 9500 نفر در ارتش حافظ قرآن هستند
کد خبر: 3765803
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶

مسابقات قرآن نزاجا در خمینی‌شهر برگزار می‌شود/ 9500 نفر در ارتش حافظ قرآن هستند

گروه فعالیت‌های قرآنی - سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن نزاجا با رقابت ۳۰۰ نفر به میزبانی گروه ۴۴ نوپخانه ارتش اصفهان در خمینی‌شهر برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن نزاجا در خمینی‌شهر برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، امیرسرتیپ دوم عباس دادستانی امروز سه‌شنبه 29 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در بدنه ارتش، کارکنان با وجود رهنمودهای قرآن به راه‌های مطلوبی دست پیداکرده‌اند، اظهار کرد: این روند موجب ایجاد توکل به خدا وتقویت روحیه کارکنان ارتش شده است.
وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ۴۷هزار شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده که۵۰ شهید آن از گروه 44توپخانه بوده است. از بین ۲۳۰۰شهید شهرستان خمینی‌شهر نیز ۴۰شهید از ارتش بوده‌اند.
دادستانی بیان کرد: ارتشی مقتدر است که علاوه برداشتن ایمان، دارای بصیرت نیز باشد و به گفته امام(ره) با یک دست سلاح و با دست دیگر قرآن را بردارد. جوانان ما می‌دانند که با تکیه و توکل بر خداوند می‌توان یک ارتش مقتدر داشت. امروز جوانان ما با توکل برخدا، پشتکار و همت خود در زمینه‌های لوژستیکی، عملیات بازسازی و تعمیرات، خدمات بسیار زیادی انجام داده‌اند.
فرمانده گروه توپخانه ۴۴ ارتش با اشاره به فعالیت‌های قرآنی انجام شده در ارتش، گفت: هر سه شنبه‌ها به طور همزمان کلاس‌های قرآن برای نیروهای وظیفه و پایور و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.
امیر دادستانی به برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن نزاجا اشاره کرد و افزود: این مسابقات به میزبانی گروه ۴۴ توپخانه ارتش از 5 تا آذرماه در امامزاده سید محمد خمینی شهر برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه 300 نفر در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند، ادامه داد: شرکت کنندگان از استان‌های اصفهان، کرمان، فارس و سیستان وبلوچستان هستند که در رشته حفظ کل، ۲۰جزء، ۱۵جزء، ۱۰جزء و اذان به رقابت می‌پردازند.
فرمانده گروه توپخانه ۴۴ ارتش  گفت: ۹۵۰۰نفر در ارتش جمهوری اسلامی ایران حافظ قرآن هستند.
به گزارش ایکنا، سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن نزاجا، از ۵تا ۷آذرماه سال جاری در امامزاده سید محمد خمینی‌شهر و با پیام آیت‌الله مظاهری برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha