پرداختن به تفاسیر قرآنی؛ بهترین راه در کاهش آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3765818
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
حجت‌الاسلام‌ عبدالمحمد طهماسبی:

پرداختن به تفاسیر قرآنی؛ بهترین راه در کاهش آسیب‌های اجتماعی

کانون خبرنگاران نبأ ــ روحانی مستقر روستای کهیان گفت: با توجه به شدت تهاجم فرهنگی آن هم با روش‌های نوین علیه قشر جوان و نوجوان برگزاری محافل قرآنی و پرداختن به تفاسیر قرآنی بهترین راه در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

پرداختن به تفاسیر قرآنی؛ بهترین راه در کاهش آسیب‌های اجتماعیبه گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالمحمد طهماسبی، روحانی مستقر روستای کهیان، 28 آبان‌ماه در محفل انسل با قرآن کریم این روستا، گفت: با توجه به شدت تهاجم فرهنگی آن هم با روش‌های نوین علیه قشر جوان و نوجوان برگزاری محافل قرآنی و پرداختن به تفاسیر قرآنی بهترین راه در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.
وی بیان کرد: همه ما مکلف به تعلیم و تعلم قرآنی در جامعه هستیم، به امید آنکه بتوانیم قدمی هر چند کوچک در مسیر تعالی جامعه اسلامی برداشته باشیم.

نشست «مهدویت» در مدرسه دخترانه بنت‌الهدی

پرداختن به تفاسیر قرآنی؛ بهترین راه در کاهش آسیب‌های اجتماعیحجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین قاسم‌پور، روحانی مستقر لردگان، 29 آبان‌ماه در نشست با عنوان «مهدویت» در مدرسه دخترانه بنت‌الهدی این شهر با بیان اینکه باید از منتظران واقعی باشیم، گفت: شناخت دوست و دشمن، جلوگیری از بدعت و انحراف و توجه به تعاون از مواردی است که منتظران حضرت ولی‌عصر(عج) باید به آن توجه داشته باشند. همچنین الگوپذیری، یاد امام، داشتن وحدت و همدلی از دیگر وظایف منتظران است.

وی روشنگری و آگاه‌سازی دانش‌آموزان نسبت به مسائل مربوط به مهدویت و سایر امور مذهبی با بهره‌گیری از روحانیان و مبلغان را از اهداف نشست‌های مهدویت برشمرد و اظهار کرد: خوشا به حال آنان که چشم به راه خوبی‌ها نشسته‌اند. امام صادق(ع) می‌فرمایند که خوشا به حال شیعیان قائم ما، آن‌ها که در دوران غیبت او، ظهورش را انتظار دارند و در ایام ظهورش سر بر فرمان او می‌آورند. آن‌ها دوستان خدایند که هیچ ترس و اندوهی برای ایشان نخواهد بود.

عباس آبرود
انتهای پیام

captcha