نهمین جشنواره قرآنی ـ فرهنگی کارکنان وظیفه نداجا پایان یافت
کد خبر: 3765821
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

نهمین جشنواره قرآنی ـ فرهنگی کارکنان وظیفه نداجا پایان یافت

گروه مسابقات ــ نهمین دوره جشنواره قرآنی ـ فرهنگی کارکنان وظیفه نیروی دریایی ارتش امروز، 29 آبان‌ماه به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا؛ نهمین دوره جشنواره قرآنی ـ فرهنگی و ورزشی کارکنان وظیفه نداجا امروز، 29 آبان‌ماه و پس از چهار روز رقابت در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل، اجزاء 25، 20، 15 ، 10، 5 و 3 جزء و مفاهیم در دو سطح یک(زیر دیپلم) و دو(فوق دیپلم به بالا) در مرکز آموزش شهدای سیرجان به کار خود پایان داد.
همچنین امروز در حاشیه رقابت‌های محفل قرآنی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده، معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تلاوت همدانی، قاری ممتاز ارتش برپا شد. سپس گروه تواشیح کارکنان وظیفه پایگاه دریایی خرمشهربه اجرای برنامه پرداخت و سپس ابراهیمی از کارکنان وظیفه این نیرو به ابتهال‌خوانی پرداخت.

فوری///نهمین جشنواره قرآنی ـ فرهنگی کارکنان وظیفه نداجا پایان یافت

در پایان نیز حجت‌الاسلام حسن‌زاده ضمن تبریک آغاز هفته وحدت به بیان مطالبی در زمینه اهمیت قرآن پرداخت و بر انس و همنشینی نوجوانان و جوانان با قرآن تأکید کرد.
وی با اشاره به «فرقان» به عنوان نام دیگر قرآن، اظهار کرد: این یعنی جداکننده حق از باطل، فلذا همنشین با قرآن در این زمان پر از فتنه و آشوب به راحتی قادر است راه را از بی‌راهه تشخیص دهد. دشمن تمامی توان خود را در آستانه جشن 40 سالگی انقلاب به کار برده است تا به اسلام و ایران اسلامی ضربه وارد کند.
حسن‌زاده بیان کرد: امید است جوانان عزیز این مرز و بوم با تمسک به قرآن واهل‌بیت(ع) این نقشه‌های شوم و شیطانی دشمنان را ناکام و این کشتی نجات امت‌های اسلامی، یعنی انقلاب اسلامی ایران با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مد ظله) همچنان با همت شما جوانان در این اقیانوس پر تلاطم فتنه‌ها سلامت به ساحل امن برسد و پرچم انقلاب را به صاحب اصلی آن برساند.

یادآور می‌شود، دو نفر اول هر مقطع به عنوان برگزیدگان این دوره مسابقات به منظور رقابت در مسابقات قرآن آجا در دی‌ماه امسال به دارالقرآن سازمان عقیدتی سیاسی ارتش معرفی می‌شود.
انتهای پیام

captcha