تجلیل از دانش‌آموزان برتر درس‌هایی از قرآن صحنه
کد خبر: 3765827
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

تجلیل از دانش‌آموزان برتر درس‌هایی از قرآن صحنه

گروه فعالیت‌های قرآنی - دانش‌آموزان برتر بیست و ششمین دوره مسابقه سراسری درس‌هایی از قرآن صحنه با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان تجلیل شدند.

تجلیل از دانش‌آموزان برتر درس‌هایی از قرآن صحنه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، دانش‌آموزان برتر بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری درس‌هایی از قرآن در صحنه با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان تجلیل شدند.
محبت صیادیان، کارشناس دفتر قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش کرمانشاه در این خصوص گفت: در مسیر نشر معارف الهی و همچنین تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به فعالیت‌های قرآنی از دانش‌آموزان امیرحسین جوزی و زهرا نادری به عنوان دانش‌آموزان برتر مدارس شهرستان صحنه در مسابقه سراسری درس‌هایی از قرآن تجلیل شد.
وی افزود: مسابقات درس‌هایی از قرآن این فرصت را به دانش‌آموزان می‌دهد تا بتوانند مباحث قرآنی را به صورتی اثرگذار دنبال کنند.
صیادیان اظهار کرد: قرآن مسیر را برای تحقق این آرمان مشخص می‌کند و ما باید تنها دنباله‌رو آن باشیم چراکه مسئولیم و در باید زمینه تحقق آن را فراهم کنیم.

تجلیل از دانش‌آموزان برتر درس‌هایی از قرآن صحنهکارشناس دفتر قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش کرمانشاه تصریح کرد: یکی از بهترین برنامه‌های قرآنی حوزه آموزش و پرورش مسابقه درس‌هایی از قرآن است و باید فعالین این حیطه به بهترین نحو تجلیل شوند.
انتهای پیام

captcha