مردم را در برنامه‌های صدا و سیما مشارکت می‌دهیم
کد خبر: 3765830
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳

مردم را در برنامه‌های صدا و سیما مشارکت می‌دهیم

گروه اجتماعی - مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: درب سازمان صدا و سیمای اصفهان به روی همه هنرمندان باز است؛ شبکه اصفهان متعلق به همه مردم می‌باشد، زیرا ما به دنبال این هستیم که مردم را در برنامه‌های صدا سیما مشارکت دهیم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین باشیم.

مردم را در برنامه‌های صدا و سیما مشارکت می‌دهیم

به گزارش ایکنا از اصفهان، بهرام عبدالحسینی، امروز سه‌شنبه 29 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شبکه استانی باید بتواند در کل استان خدمت‌رسانی کند، به صورتی که مردم بتوانند در این شبکه چهره‌های خود را در قاب تلویزیون ببینند و صدای خود را از رادیو بشنوند.
وی افزود: ما در برنامه‌ای کوتاه مدت تصمیم داریم تا پایان سال جاری، تغییراتی در شبکه اصفهان ایجاد کنیم. هدف اصلی و دراز مدت ما نیز این است که بتوانیم جایگاه صدا وسیمای مرکز اصفهان که همیشه در سطح ملی زبانزد بوده را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم، زیرا متأسفانه امروز این شبکه تا جایگاه اصلی‌اش فاصله زیادی دارد، به همین دلیل ما از فرهیختگان و اندیشمندان دعوت کرده‌ایم که با تشکیل اتاق فکر از نقطه نظرات آنان بهره‌مند شویم تا جایگاه شبکه اصفهان را ارتقا دهیم.
عبدالحسینی خاطرشان کرد: درب سازمان صدا و سیمای اصفهان به روی همه هنرمندان باز است، شبکه اصفهان متعلق به همه مردم می‌باشد، ما به دنبال این هستیم که مردم را در برنامه‌های صدا سیما مشارکت دهیم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین باشیم.
وی در خصوص چشم‌انداز و دیگر برنامه‌های صدا وسیمای اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان ظرفیت بسیار بالایی در کارهای نمایشی و مستندسازی دارد، برهمین اساس سعی داریم با همکاری هنرمندان اصفهانی تله فیلم، مستند و سریال‌های متنوع آماده کنیم. در واقع استفاده از ظرفیت بالای استان، هدف نهایی ماست.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان در خصوص برنامه‌های صدا وسیما در ارتباط با چهلمین سال بزرگداشت انقلاب اسلامی گفت: نیمه دوم سال95 در سازمان صدا وسیما، ستادی برای بزرگداشت چهلمین سال بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد و همه مراکز استان‌ها موظف شدند برنامه‌هایی را به این مناسبت تدوین کنند.
عبدالحسینی افزود: در خصوص برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اقدامات خوبی در شیکه اصفهان صورت گرفته است که برخی تولیدات آن از اوایل امسال در شبکه استانی وبعضا در شبکه‌های سراسری پخش شده و می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مستند «ظرفیت‌های استان اصفهان» در مورد پتانسیل استان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی؛ مستند «روایت چهلم» خاطرات آیت‌الله مستجابی قبل و بعد از انقلاب؛ مستند «عملکرد نظام» و مستند «میدان انقلاب» که در 13 قسمت به روایت پیشگامان انقلاب می‌‌باشد، از مهمترین برنامه‌های تهیه شده برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام

captcha