آمار پایین بیکاری در نظرآباد
کد خبر: 3765848
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸

آمار پایین بیکاری در نظرآباد

گروه اقتصادی- فرماندار نظرآباد گفت: به دلیل وجود واحدهای صنعتی و تولیدی متعدد، آمار بیکاری در این شهرستان پایین است.

آمار پایین بیکاری در نظرآباد

به گزارش ایکنا از البرز، محمدرضا فلاح‌نژاد، فرماندار نظرآباد در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و اقتصادی البرز در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال 97 به سال «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری، اظهارکرد: تحقق اهداف شعار سال رشد و توسعه همه جانبه کشور را به دنبال دارد بنابراین می‌طلبد تمامی آحاد مردم و مسئولان در این مسیر بیشتر تلاش کنند.
وی افزود: مردم باید با مصرف کالاهای ایرانی، تولید کنندگان با تولید کالاهای با کیفیت و رقابت‌‍‌پذیر و همینطور مسئولان نیز با حمایت واقعی از تولیدکنندگان زمینه رونق تولیدات داخلی و شکوفایی اقتصاد کشور را بیش از پیش فراهم کنند.
وی رفع معضل بیکاری را در گرو رونق تولید ملی دانست و گفت: تولید در جامعه زمانی رونق پیدا می‌کند که فضای کسب و کار مناسب باشد.
این مسئول در ادامه گفت: در شهرستان نظرآباد از ابتدای سال تا کنون اقدامات خوبی برای رفع مشکلات تولیدکنندگان صورت گرفته و در ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید تا کنون 78 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.
فلاح‌نژاد با اشاره به تخصیص اعتبارات شهری و روستایی در این شهرستان، بیان کرد: اعتبارات 6 درصدی برای روستاها، اعتبارات 10 درصدی برای شهرها و اعتبارات 14 درصدی برای واحدهای تولیدی که در شهرهای صنعتی نظرآباد مستقر هستند درنظرگرفته شده است.
فرماندار نظرآباد در بخش دیگری از سخنان خود به آمار بیکاری شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه به دلیل وجود واحدهای تولیدی فعال و شهرهای صنعتی در این شهرستان آمار بیکاری بسیار پایین است و طبق هماهنگی‌های انجام شده با دفاتر کاریابی متقاضیان کار با مراجعه به این دفاتر می‌توانند در مراکز صنعتی و واحدهای تولیدی مشغول به کار شوند.
این مسئول در ادامه به جذب سرمایه‌گذاری خارجی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ما از سرمایه گذاری خارجی در نظرآباد استقبال می‌کنیم و تا کنون تعدادی از سرمایه گذاران برای ساخت واحدهای تولیدی در شهرستان اقدام کرده‌اند که تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.
انتهای پیام

 

captcha