دشمن برای ضربه‌زدن به ایران از اعتقادات مسلمانان استفاده می‌کند
کد خبر: 3765871
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

دشمن برای ضربه‌زدن به ایران از اعتقادات مسلمانان استفاده می‌کند

گروه شهرستان‌ها - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در آغاز هفته وحدت سفر ما به شهرستان مرزی و تلفیقی تایباد بهانه خوبی بود تا از نزدیک با مردمی ملاقات کنیم که وحدت و انسجام آنان زبانزد تمام کشور است در زمانی که دشمن برای ضربه زدن به ایران از اعتقادات مسلمانان استفاده می‌کند حفظ وحدت بسیار مهم است.

دشمنان در فکر ضربه زدن به اعتقادات مسلمانان هستند

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین حسین معصومی بعدازظهر روز گذشته 29آبان‌ماه همزمان با آغاز هفته وحدت در شورای اداری تایباد در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: وحدت و انسجام مسلمانان در سایه انقلاب و نظام مقدس اسلامی قوت گرفته است باید قدر این فرصت را دانست و در حفظ و پایداری آن کوشش کرد.

وی بیان کرد: در شهرستان تایباد 24 فرزند شهید، 44 فرزند جانباز بالای 25 درصد و 89 نفر از گروه ایثارگران حضور دارند که بیکار هستند و با یک تدبیر درست و آگاهانه باید زمینه اشتغال برای این افراد در اولویت مدیران شهرستان باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، با اشاره به 7000 جوان بیکار از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در این استان عنوان کرد: با توجه به این نرخ بیکاری و اهمیت اشتغال جوانان و همچنین نبود فرصت‌های شغلی در نهادهای دولتی افراد باید برای فعالیت‌های تولیدی اقدام کنند و با کسب مهارت‌های لازم به سمت این مشاغل هدایت شوند.

خدمت به خانواده شهدا در چارچوب قانون واجب است
در ادامه فرماندار شهرستان تایباد طی سخنانی گفت: خدمت کردن به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در چارچوب قانون و رعایت ضوابط مربوطه امری واجب است.

حسین شرافتی‌راد افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران در صاحبان واقعی نظام مقدس اسلام هستند و خدمت به خانواده‌هایشان خدمت به انقلاب و کشور است.

وی تصریح کرد: شهیدان امروز، جوانان دیروزی هستند که برای حفظ کیان ایران اسلامی تمام ضوابط را زیرپا گذاشتند تا دشمن به خاک وطنشان تجاوز نکند.

نماینده عالی دولت در این شهرستان گفت: اگر امروز با آرامش در شهرستانی زندگی می‌کنیم که در کوتاه‌ترین فاصله با کشور ناامنی قرار دارد به برکت خون شهدایی است که امروز غیور مردان دیگری در همان سنگر و با همان نگاه راهشان را ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: این شهرستان مرزی 114 شهید، 283 جانباز و 32 آزاده دوران دفاع مقدس دارد.

دشمنان در فکر ضربه زدن به اعتقادات مسلمانان هستند

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، بازدید از نوار مرزی دوغارون و تجلیل از شاگردان ممتاز خانواده‌های ایثارگران از اهم برنامه‌های سفر مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و هیئت همراه به شهرستان تایباد بود. همچنین 212 نفر از این خانواده‌ها با مدیرکل و مشاور بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، دیدار کردند.

انتهای پیام

captcha