قطعه‌سازان روزانه میلیاردی ضرر می‌دهند
کد خبر: 3765880
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳

قطعه‌سازان روزانه میلیاردی ضرر می‌دهند

گروه اقتصادی ــ نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بیشتر سازندگان قطعات خودرو روزانه میلیاردی ضرر می‌دهند، ولی حاضر نیستند دست از فعالیت بردارند تا صنعت خودروسازی کشور به زمین بخورد.

به گزارش ایکنا از البرز، عزیز اکبریان، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، 29 آبان در مراسم اختتامیه نمایشگاه توانمندی های تولیدی و اقتصادی البرز، اظهارکرد: در حال حاضر کشور در شرایط تحریمی ناجوانمردانه‌ای قرار دارد ولی با همدلی و وحدت از این شرایط هم عبور خواهیم کرد.
وی ادامه داد: این شرایط برای اولین بار نیست که به ایران تحمیل می‌شود و اگر به گذشته بازگردیم می‌بینیم که ما در دوران جنگ تحمیلی حتی در تامین سیم خاردارهم با مشکل مواجه بودیم ولی با تعامل مردم و مسئولان اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک وطن به تصرف دشمن بعثی دربیاید.
این مسئول بیان کرد: جنگ اقتصادی امروز شرایط حساسی را در کشور به وجود آورده و هم دولت و هم مجلس در تلاش هستند با اقدامات موثر از مشکلات پیش آمده بکاهند.
اکبریان با اشاره به اینکه بخش تولید و صنعت جوانمردانه و محکم در مقابل مشکلات ایستاده‌اند و در مقابل دشمن سر خم نمی‌کنند، اظهار کرد: درحال حاضر بیشتر سازندگان قطعات خودرو روزانه میلیاردی ضرر می‌کنند ولی حاضر نیستند دست از فعالیت بردارند تا صنعت خودروسازی کشور به زمین بخورد.
نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی گفت: برای گذر از شرایط فعلی دولت باید به بخشی خصوصی اعتماد کند و با تکیه بر توان و تخصص این بخش امور را به پیش ببرد.
وی اظهار کرد: گاه یک تولیدکننده بخش خصوصی کاری میتواند انجام دهد که از عهده یک مقام بالا رتبه دولتی برنمی آید به همین دلیل باید از ظرفیت‌های بخشی خصوصی استفاده کنیم تا کشور از حرکت در مسیر توسعه بازنماند.
این مسئول با تاکید بر اینکه با دیپلماسی اقتصادی بسیاری از موانع پیش روی فعالان بخش تولید و صنعت از میان برداشته می‌شود، گفت: باید قبول کنیم با قوانین موجود نمی‌توان کشور را اداره کرد بنابراین مجلس و دولت باید در مسیر اصلاح اصولی و به موقع قوانین گام بردارند.
وی در پایان با بیان اینکه ملت ایران از تحریم هراسی ندارند، افزود: ما نگران وضع تحریمهای جدید نیستیم و به کوری چشم دشمنان سال آینده موفق تر از امسال به سمت جلو حرکت می‌کنیم.
انتهای پیام

captcha