صدای وحدت هرگز خاموش نمی‌شود
کد خبر: 3765907
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
مولوی عبداللهی:

صدای وحدت هرگز خاموش نمی‌شود

گروه معارف - امام جمعه اهل سنت درمیان با بیان اینکه صدای وحدت هرگز خاموش نمی‌شود، گفت: باید پیام قرآن و وحدت را در جوامع بشری گسترش دهیم، چراکه وحدت باعث قدرت مسلمانان می‌شود.

وحدت زمینه ساز قدرت مسلمانان است

مولوی سیداحمد عبداللهی، امام جمعه اهل سنت درمیان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: وحدت و اتحاد در میان مسلمانان نقش مهمی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.
وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم اتحاد میان مسلمانان خدشه‌دار شود، تأکید کرد: همایش‌های اهل سنت و اهل تشیع در نزدیکی دل‌های مسلمان تأثیر بسزایی دارد.
امام جمعه اهل سنت درمیان با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد شائبه و تفرقه‌اندازی در میان مسلمانان هستند، افزود: هفته وحدت سبب شده تا زمینه ایجاد اتحاد میان مسلمانان فراهم شود.
عبداللهی با بیان اینکه وحدت میان مسلمانان در هر جامعه‌ اسلامی سبب پیشرفت آن جامعه می‌شود، تصریح کرد: وحدت و انسجام در میان مسلمانان ترسی در دل دشمنان می‌اندازد که آنان را از نقشه‌های شوم خود پشیمان می‌کند.
وی ادامه داد: پیامبراکرم(ص) در برابر امت خود دلسوزی خاصی داشتند و امروز نیز باید تمام مسلمانان در دور محور دین و قرآن جمع شوند.
امام جمعه اهل سنت درمیان با بیان اینکه باید پیام قرآن و وحدت را در جوامع بشری گسترش دهیم، اظهار کرد: تفرقه میان مسلمانان این اجازه را به دشمنان می‌دهد که آن‌ها قدرت مسلمانان را در جهان کاهش دهند و به دنبال نابودی اسلام باشند.
وی با اشاره به اینکه تریبون‌های وحدت هرگز خاموش نمی‌شود، گفت: باید پیام قرآن و وحدت را در جوامع بشری گسترش دهیم، چراکه وحدت باعث قدرت مسلمانان می‌شود.
انتهای پیام

captcha