لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی رسانه‌ها
کد خبر: 3765914
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی رسانه‌ها

گروه اجتماعی- مدیرکل صداوسیمای خراسان‌شمالی گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی باید رسانه‌ها دستاوردهای نظام و انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی رسانه‌ها

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حمید قربانی جم امروز ۲۹ آبان ماه سال جاری در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صداوسیمای استان  با اشاره به ظرفیت رسانه‌ها در تبیین دستاوردهای نظام اسلامی اظهار کرد: امروزه با توجه به هجمه شبانه‌روزی دشمن، رسانه‌ها باید از تمام ظرفیت و قدرت خود در راستای تبیین مولفه‌های امیدبخش و برکات انقلاب در سرتاسر جغرافیای خراسان شمالی استفاده کنند.

قربانی جم اظهار کرد: در ستاد ملی صدا و سیمای خراسان شمالی برای آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب برنامه های مختلفی را به صورت مستقیم و غیر مستقیم تبیین کردیم.

وی با بیان اینکه شبکه استانی اترک از دی ماه سال 96 تولیدات خود را در زمینه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز کرده، افزود: نخستین برنامه شبکه استانی اترک در راستای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه کاروان انقلاب بود که از 22 شهر و در 22 دبیرستان برنامه یک ساعته ضبط و پخش شد.

قربانی جم ادامه داد: بسته کوتاه تلویزیونی و رادیویی به نام کارنامه با حضور استانداران ادوار خراسان شمالی و مبارزان انقلابی، تهیه و پخش مستندهای فاخر با موضوع معرفی چهره‌های انقلاب و شاخص، تهیه برنامه افق روشن با مضمون نمایش دستاوردهای انقلاب در تمام حوزه‌های استان، نمایش برنامه چهل‌چراغ با تبیین ماهیت انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب در روستاها و دهستان‌ها از مهمترین برنامه‌های صدا و سیما در راستای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی در ادامه معرفی برنامه‌های پیروزی انقلاب اسلامی افزود: تهیه برنامه در مسیر پیشرفت، میز انقلاب، نمایش‌های رادیویی با مضمون مبارزان انقلابی، تهیه و پخش برنامه خیابان انقلاب پلاک 40 و مستند شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه‌های این مرکز است.

انتهای پیام

captcha