برگزاری محفل انس با قران در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
کد خبر: 3765923
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

برگزاری محفل انس با قران در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان از برگزاری محفل انسی با قران با حضور قرای برجسته استانی فواد مولودی و حمید وکیلی در شامگاه گذشته 29 آبان ماه در سنندج برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قران در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

محمدایرج باقری ساوه، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: محفل انس با قرآن به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه و دانشجویان و اساتید برتر رقابت‌های قرآنی شامگاه گذشته، 29 آبان ماه در تالار ابن سینای این دانشگاه برگزار شد.
وی افزود: در این مراسم قرآنی از اساتید، دانشجویان و کارکنان برتر بیست و سومین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تجلیل شد و قاریان برجسته حاضر در این محفل به قرائت قرآن پرداختند.
مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان عنوان کرد: در بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دو هزار و 500 نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شرکت کرده بودند که موفق به کسب رتبه 9 کشوری در این بخش شدیم.
وی با اشاره به رسته این دوره از جشنواره قرآنی اعلام کرد: این دوره از جشنواره در رشته‌های پرسمان قرآنی، آشنایی با احادیث، احکام، صحیفیه سجادیه، سبک زندگی، نهج البلاغه، حفظ موضوعی قرآن، ترجمه و تفسیر قرآن، آشنایی با سیر معصومان قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ برگزار شد.
باقری ساوه با اشاره به تجلیل از 83 نفر از برگزیدگان این دوره از جشنواره قرآن در این محفل انس با قرآن یادآور شد: در این دوره از جشنواره دو نفر از برگزیدگان در مرحله کشوری حائز رتبه های برتر شدند.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم قرآنی فواد مولودی از قرای برجسته استان با تلاوت آیات قرآن برمعنویت و نورانیت مجلس افزود.
انتهای پیام

captcha