برگزاری کارگاه تولید پوستر «۴۰ سالگی انقلاب اسلامی» در یزد ‌
کد خبر: 3765939
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

برگزاری کارگاه تولید پوستر «۴۰ سالگی انقلاب اسلامی» در یزد ‌

گروه فرهنگی ـ‌ کارگاه تولید پوستر و تبلیغات شهری با موضوع «۴۰ سالگی انقلاب اسلامی» از ۳۰ آبان با حضور هنرمندان و طراحان گرافیک در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

کارگاه تولید پوستر «40 سالگی انقلاب اسلامی» در حوزه هنری یزد برگزار می‌‌شود

به گزارش ایکنا از یزد، کارگاه تولید پوستر و تبلیغات شهری با موضوع «40 سالگی انقلاب اسلامی» از 30 آبان‌ماه با حضور هنرمندان و طراحان گرافیک در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.
این کارگاه تخصصی زیر نظر محمد جواد قاسم‌‌پور و مصطفی معمی‌وند از طراحان گرافیک کشور، طی سه روز و با حضور 25 نفر از طراحان و فعالان عرصه گرافیک استان برگزار خواهد شد.
در این کارگاه هنرمندان با تعامل و هم‌فکری آثاری را در زمینه 40 سالگی انقلاب اسلامی و با موضوعات «فصلِ گفتن»، «پاسخ ایرانی»، «نسلِ سلمان»، «کلید در دست جوانان» و « انقلاب، تفکر پویا» خلق می‌کنند و آثار تولیدی به جشنواره هنر مقاومت ارسال می‌شود.
تولید آثار هنری پرمحتوا، امید آفرینی برای حرکت و پیشرفت و همچنین بازنمایی نقاط قوت و توانمندی‌ها و سرمایه‌های درونی از زوایای متنوع و روایت‌های تصویری مختلف از جمله رویکردهای این کارگاه اعلام شده است.
این کارگاه در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی آغاز می‌شود و تا دوم آذر ادامه خواهد داشت.
یادآور می‌شود، این کارگاه آموزشی ـ تولیدی از سری کارگاه‌های پنجمین جشنواره هنر مقاومت است که با همکاری حوزه هنری استان یزد و کانون طراحان یزد(ترنج) برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha