برگزاری بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز در سمنان ‌
کد خبر: 3765947
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴

برگزاری بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز در سمنان ‌

گروه اجتماعی ـ رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان از برگزاری بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز در دانشگاه این استان با حضور رئیس جمهور خبر داد.

بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین، رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان عصر روز گذشته، 29 آبان‌ماه در جلسه هماهنگی اجلاسیه نمازدر سالن کوثر استانداری سمنان با بیان اینکه بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز ۱۴ آذر با حضور ریاست جمهوری در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود اظهار کرد: با توجه به اینکه نماز نقش موثری در تضمین سلامت فرد، خانواده و جامعه دارد لذا برگزاری این رویداد فرهنگی می‌تواند مایه خیروبرکت برای کل استان قلمداد شود.

شمس‌الدین با اشاره به اینکه سخنران اصلی این اجلاس رئیس جمهور خواهد بود ادامه داد: این اجلاسیه با پیام مقام معظم رهبری آغاز به کار خواهد کرد که در این راستا شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز عنوان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز است که در آن حجت‌الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور نیز حضور خواهد داشت.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان بابیان اینکه استفاده از همه ظرفیت‌های استانی برای برپایی این اجلاسیه ضروری است، یاداور شد: سازوکاری برای تولید محتوا با شرکت فرهیختگان و نخبگان تدوین و اجرایی می‌شود بنابراین انتظار می‌رود دستگاه‌ها در این راستا پای‌کار حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام

captcha