مطالبه‌گری با حفظ وحدت باشد
کد خبر: 3765964
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

مطالبه‌گری با حفظ وحدت باشد

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه لرستان با بیان این‌که مطالبه‌گری باید با حفظ وحدت باشد، تصریح کرد: باید طوری مطالبه کنیم که نظام تضعیف نشود و این امر مستلزم هوشمندی و ظرافت است.

طرح موضوع «اسلامی کردن دولت» در هیئت‌های اندیشه‌ورز اقشار بسیج

به گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان سه‎شنبه، 29 آبان در دیداری که به‌مناسبت هفته بسیج با نخبگان اقشار بسیج استان لرستان در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان داشتت، اظهار کرد: اگر بخواهیم در مسیر ولایت حرکت و موضوع اسلامی کردن را عملی کنیم حتی اگر در طول سه سال 30 درصد هم پیشرفت داشته باشیم، تحول شگرفی در این عرصه به وجود می‌آید.
وی گفت: دغدغه مقام معظم رهبری در مقطع سوم تحقق اهداف انقلاب، اسلامی کردن دولت است در همین راستا باید در هیئت‌های اندیشه‌ورز اقشار بسیج مطرح شود که برای اسلامی شدن آن قشر چه‎کار کنیم.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: باید تلاش کنیم راه صحیح هدایت که همان مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است را به مردم نشان دهیم و ترویج فرهنگ ایستادگی و مقاومت ضمن تسلیم نشدن، استکبار جهانی را وادار به شکست و چهره کریه سازمان‌های جهانی که در برابر جنایت‌ها سکوت می‌کنند را افشا می‌کند.
وی ادامه داد: فرهنگ مقاومت تنها فرهنگی است که می‌تواند با تفکر لیبرالیستی مقابله کند و وجود جریان‌های فکری متعدد در کشور فرصتی برای به وجود آمدن فضای رقابتی در سطح کشور می‌شود که این امر آزادی بیان را صیانت می‌کند و سبب می‌شود دچار رکود نشویم.
کشکولی با بیان این‎که مطالبه‌گری باید با حفظ وحدت باشد، تصریح کرد: باید طوری مطالبه کنیم که نظام تضعیف نشود و این امر مستلزم هوشمندی و ظرافت است.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) اضافه کرد: زمان ستم‌شاهی مردم هیچ‎کاره بودند اما در انقلاب اسلامی مردم به‌طور مستقیم رئیس‌جمهور، نمایندگان مجلس و را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام

captcha