پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی ـ عشایری در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3765968
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی ـ عشایری در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی ـ‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری از پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومانی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری طی سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، الله کرم نصیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری، روز گذشته 29 آبان ماه در ششمین جلسه شورای سیاست‌گذاری راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، که در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد از تشکیل هفت کمیته بررسی دستاوردهای انقلاب در بخش ادارات استان خبر داد و گفت: این دستاوردها در جلسات ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ارائه خواهند شد.
وی بر تسریع جمع‌آوری دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف استان تأکید کرد و افزود: با توجه به نزدیک بودن به دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها بر تهیه این دستاوردها سرعت بیشتری داشته باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش‌های دشمنان اسلام و انقلاب در تحریک و تخریب افکار عمومی جهان و کشور در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، خاطرنشان کرد: قطعاً ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت مدون و علمی مردم را نسبت به ادامه راه انقلاب و پیروزی بر دشمنان امیدوار می‌کند.
نصیری حمایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در تأمین هزینه‌های جمع‌آوری دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان و تدوین کتاب این دستاوردها را ضروری خواند و تصریح کرد: این سازمان باید به سرعت با تأمین منابع مالی، نیازهای کمیته‌های مختلف این ستاد را رفع نماید.
وی از پرداخت 100 میلیارد تومانی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری طی سال جاری در استان خبر داد و اظهار کرد: در سال جاری سه هزار و 70 میلیارد ریال تسهیلات برای کاهش نرخ بیکاری در استان از منابع ملی اخذ شده است و نرخ بیکاری استان در تابستان سال جاری به 13.9 درصد رسید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به پیشرفت گسترده صنایع استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی تنها یک کارخانه‌های ریسندگی پشم و تولید نخ در استان وجود داشت اما اکنون استان قطب بسیاری از صنایع مختلف در کشور است.
انتهای پیام

captcha