جبهه رسانه‌ای انقلاب مقابل جنگ روانی دشمن ایجاد شود
کد خبر: 3765971
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

جبهه رسانه‌ای انقلاب مقابل جنگ روانی دشمن ایجاد شود

گروه اجتماعی- مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: باید جبهه رسانه‌ای انقلابی در برابر جنگ روانی دشمنان ایجاد شود.

جبهه رسانه‌ای انقلاب مقابل جنگ روانی دشمن ایجاد شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای استان، مرتضی صفری، مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی، عصر روز گذشته  در نشست هم اندیشی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: باید جبهه رسانه‌ای انقلابی در برابر جنگ روانی دشمنان ایجاد شود.

وی افزود: بر اساس این اهمیت، جبهه رسانه‌ای استان در خصوص مطالبه گری به حق و واقعی مردم و تقویت آرمان‌های انقلابی امسال باید در کنار همدیگر نقش آفرینی داشته باشند.
صفری گفت: با وجود کمبود بودجه، سازمان صدا و سیما تمام تلاش خود را برای مقابله با جنگ روانی دشمن و بیان مطالبات مردم به کار بسته است و در آینده از ظرفیت اصحاب رسانه و مطبوعات استان نیز استفاده خواهد کرد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، ادامه داد: دشمنان انقلاب دارای برنامه هستند و در مقابل چنین دشمنی باید هوشمندانه و مقتدرانه عمل کنیم.
وی اضافه کرد: امروز دشمنان با کار هوشمندانه و حرفه‌ای تلاش می‌کنند یاس و ناامیدی را در جامعه ایران گسترش دهند و با سوء استفاده از شرایط بد اقتصادی ، نارضایتی‌های عمومی را رقم بزنند.
مدیر کل شبکه استانی سهند خاطر نشان کرد: در حالی که آمریکایی‌ها اعلام کرده‌اند نخواهیم گذاشت ایرانی‌ها جشن چهلمین سال پیروزی را جشن بگیرند ما باید تمام تلاش خود را برای باشکوه برگزار شدن این رویداد بسیار مهم به کار گیریم و در این میان دستگاه‌های اجرایی استان باید عملکرد چهل ساله خود را تدوین و در اختیار رسانه ها قرار دهند.
وی ادامه داد: ایران امروز به ابرقدرت منطقه‌ای تبدیل شده است و در غرب آسیا بدون نقش آفرینی ایران، هیچ معادله‌ای به سرانجام نمی‌رسد و این در مقایسه با رژیم گذشته که ایران زیر سلطه غربی‌ها بود قابل مقایسه نیست.
صفری بیان کرد: امروز کشورمان به بالاترین سطح بازدارندگی رسیده است و باید به مردم تبیین کنیم چرا درحوزه‌های دفاعی امنیتی بسیار موفق عمل کرده‌ایم اما در حوزه اقتصاد نتوانسته ایم با وجود تاکیدات رهبر معظم انقلاب به طور کامل از اقتصاد نفتی خارج شویم.
وی ادامه داد: علت موفقیت کشور در حوزه تجهیزات دفاعی استفاده از جوانان انقلابی و باور به شعار ما می‌توانیم است و در حوزه اقتصاد نیز باید این نگاه تقویت شود.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: در چهل سال گذشته همیشه در حال جنگ در شکل‌های مختلف با دشمنان قسم خورده و قدرتمند بوده‌ایم و مقاومت کرده و پیروز شده ایم اما رسانه‌های کشور آن طور که باید نتوانسته‌اند این عظمت را تبیین کنند که از کجا به کجا رسیده‌ایم.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص برنامه‌های شبکه استانی گفت: غنی سازی محتوا و مهندسی رسانه، استفاده از ظرفیت طنز و تعامل با رسانه های استان و جذب مخاطبان جدید در دستور کار شبکه سهند قرار گرفته است چرا که معتقدیم مخاطبان ما در تبریز و استان، افراد فهیم، با سواد و صاحب تحلیل هستند.
صفری میزان مخاطبان شبکه استانی را در تابستان امسال ۶۴ درصد و میزان رضایتمندی مخاطبان از برنامه ها را بالای ۷۰ درصد اعلام کرد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی، با تشریح برنامه‌های صدا و سیمای استان برای گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب گفت: سریال فاخر جلال، سریال روزهای بی قراری، مستند مدافعان حرم و سرداران شهید آذربایجان، مستند شهدای محراب، مستند نفوذ، مجموعه برنامه های انقلابیمیز، آرخالار، چهل چراغ ، کارنامه، باور آزادی و کاروان انقلاب، بخشی از این برنامه‌ها است.
وی ادامه داد: تاکنون ۱۶۷ ساعت از این برنامه‌ها ضبط و آماده شده و تولید آنها همچنان ادامه دارد.
صفری همچنین از تهیه و تولید سریالهای طنز انتقادی خبر داد و گفت: برخی از این سریالها تا پایان سال پخش خواهد شد.
انتهای پیام

captcha