وحدت؛ تنها سلاح مبارزه با دشمنان اسلام
کد خبر: 3765973
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

وحدت؛ تنها سلاح مبارزه با دشمنان اسلام

گروه فرهنگی ـ امام جمعه اهل تسنن هشجین وحدت را تنها سلاح مبارزه با دشمنان اسلام برشمرد و گفت: دشمنان با توطئه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند و در این مسیر اتحاد و همدلی مسلمانان می‌تواند خنثی‌کننده تمامی این توطئه‌ها باشد.

وحدت؛ تنها سلاح مبارزه با دشمنان اسلامبه گزارش ایکنا از اردبیل، شیخ حکمت‌الله رمضانی، امام جمعه اهل تسنن هشجین‌ روزگذشته، 29 آبان‌ماه در مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم(ص) که در مسجد شیخ قریشی شهر هشجین برگزار شد اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) همواره بر وحدت و یکدلی مسلمانان تاکید داشته و آن‌ها را به این مهم فرا می‌خواندند و باید تلاش کنیم تا براساس اهمیت این امر وحدت و همدلی بین خود را تقویت کنیم.
وی وحدت را پیام حرکت مسلمانان در استمرار اسلام در برابر دنیای کفر دانست و تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) در طول عمر خود وحدت را به ما ارزانی داشته و تقویت این وحدت باید همواره مورد تاکید باشد.
امام جمعه اهل تسنن هشجین با تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) افزود: عمل به توصیه‌های پیامبر نور و رحمت و زندگی در سایه دین اسلام و وحدت دشمنان دین اسلام را سرکوب می‌کند و می‌تواند زمینه‌ساز یاس و ناامیدی آن‌ها شود.
رمضانی وحدت را عامل اصلی حیات اسلام دانست و بیان کرد: حرکت در مسیر اسلام معنویت جامعه را تحکیم می‌کند و باید با وحدت و یکدلی هر چه تمام در بین مسلمانان اهل سنت و شیعه در این مسیر حرکت کنیم.
وی وحدت را تنها سلاح مبارزه با دشمنان اسلام برشمرد و گفت: دشمنان با توطئه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند و در این مسیر اتحاد و همدلی مسلمانان می‌تواند خنثی‌کننده تمامی این توطئه‌ها باشد.
امام جمعه اهل تسنن هشجین با تاکید بر دوری از هر گونه اختلاف بین شیعه و سنی اظهار کرد: مردم سنی و شیعه شهر هشجین سال‌هاست که با همدلی و وحدت و با تبعیت از قرآن کریم، پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار در کنار هم زندگی می‌کنند.
انتهای پیام

captcha